کد خبر 561878
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

نماينده روئينگ ايران به مرحله نيمه نهايي مسابقات قايقراني انتخابي المپيك 2016 ريو راه يافت.

به گزارش مشرق، رقابت هاي روئينگ انتخابي المپيك در قاره آسيا و اقيانوسيه، امروز (شنبه) پيگيري شد و عاقل حبيبيان با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود در مرحله شانس مجدد، به نيمه نهايي راه يافت.
حبيبيان كه پيش از اين در مرحله مقدماتي در رده چهارم قرار گرفته بود، بايد براي صعود به نيمه نهايي در مرحله شانس مجدد رقابت مي كرد كه در اين مرحله توانست پس از قايقراني از ويتنام در رده دوم بايستد.
ملي پوش روئينگ ايران فردا در مرحله نيمه نهايي با نمايندگان ازبكستان، هند، عراق، هنگ كنگ و مالزي براي راه يابي به فينال رقابت خواهد كرد.
امروز همچنين حامد خدري و سياوش سعيدي در روئينگ دونفره سبك وزن نيز با قرار گرفتن در رده چهارم گروه خود به فينال B رفتند و از كسب سهميه بازماندند. قايقران كشورمان در اين ماده در فينال B با حريفاني از قزاقستان، كره جنوبي، تايلند و امارات مسابقه خواهد داد.
پيش از اين و در نخستين روز مسابقات مهسا جاور در ماده تك نفره زنان در گروه خود اول شده بود و به نيمه نهايي راه يافت.
نازنين ملائي و حميرا برزگر نيز در روئينگ دونفره جفت پاروي سبك وزن زنان با درخشش در دور مقدماتي و قرار گرفتن در رده دوم گروه خود مستقيما به فينال راه پيدا كردند.
مسابقات روئينگ انتخابي المپيك 2016 ريو در منطقه آسيا و اقيانوسيه از سوم تا ششم ارديبهشت در شهر چونگجوي كره جنوبي برگزار مي شود.
اين مسابقات فردا 5 ارديبهشت ماه با برگزاري مسابقات نيمه نهايي ادامه پيدا خواهد كرد.

منبع: سایت فدراسیون قایقرانی
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس