کد خبر 561793
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

آمارهای منتشر شده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس نشان می‌دهد که در میان تمام تیم‌های لیگ‌برتری، شیاطین سرخ بیشترین حق کمیسیون را به مدیران برنامه‌های بازیکنانش پرداخته است.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) فاش کرد که باشگاه منچستریونایتد در ابتدای فصل جاری رقمی بیش از 10 میلیون پوند به مدیران برنامه و دلالانی که بازیکن به ورزشگاه اولدترافورد برده‌اند، پرداخت کرده است که این بیش از حق کمیسیونی است که دیگر تیم‌های لیگ برتری به مدیران برنامه‌ بازیکنان خود پرداخته‌اند و 10 برابر بیش از پولی است که لسترسیتی صدرنشین در همین مدت زمان به مدیران برنامه‌ بازیکنانش داده است.

طبق آماری که FA از ارقام پرداخت شده توسط هر یک از باشگاه‌های تراز اول فوتبال انگلیس به دلالان و مدیران برنامه بازیکنان‌شان در فاصله ماه‌های اکتبر سال 2015 تا فوریه سال 2016، منتشر کرده است، منچستریونایتد در حالی با پرداخت 10 میلیون پوند بیشترین حق کمیسیون را داده است که لیورپول با پرداخت 6 میلیون و 672 هزار و 713 پوند در رده دوم قرار دارد. باشگاه منچسترسیتی با تمام ولخرجی‌هایش برای خرید بازیکنان جدید در ابتدای فصل، 5 میلیون و 880 هزار و 98 پوند حق کمیسیون داده است.

دو تیم شهر منچستر و قرمزپوشان مرسی‌ساید با اختلاف قابل توجه بیشترین پول را به مدیران برنامه‌ بازیکنان خود می‌دهند چرا که پس از آنها آرسنال با فاصله‌ای زیاد و با پرداخت 3 میلیون و 135 هزار پوند در رده چهارم قرار دارد.

نکته جالب در این رده‌بندی آن است که چلسی، یکی دیگر از تیم‌های ثروتمند لیگ برتر در پرداخت حق کمیسیون به دلال‌ها و مدیران برنامه بازیکنانش، با پرداخت 2 میلیون و 214 هزار پوند پس از تیم‌های وستهام (2 میلیون و 691 هزار پوند) و  تاتنهام (2 میلیون و 562 هزار پوند) در رده هفتم قرار دارد. در همین حال لسترسیتی صدرنشین هم در مجموع با 936 هزار پوند به مدیران برنامه بازیکنانش پرداخته است. اورتون در میان تیم‌های لیگ برتری تیمی است که کمترین پول را به دلال‌ها و مدیران برنامه بازیکنانش داده و تنها 471 هزار و 400 پوند پرداخت کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس