دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: انتظار داشتیم دولت اقدامی را در مقابله با آمریکا به دنبال مصادره دارایی‌های ایران داشته باشد و وزیر امور خارجه به جای قدم‌زدن با جان کری کمی هم به فکر منافع ایرانیان باشد.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حکم دیوان عالی‌ آمریکا مبنی بر مصادره دو میلیارد دلار از دارایی‌های ایران برای پرداخت خسارت به خانواده‌های قربانیان انفجار 1983 بیروت، گفت: اقدام آمریکا در مصادره اموال ایران یک دزدی آشکار در روز روشن است و آشکار است که بی‌دلیل اقدام به دستبرد دارایی‌های ایران می‌کنند.

وی افزود: انتظار داشتیم دولت و وزارت امور خارجه اقدامی را در مقابله با اینگونه رفتارهای آمریکا داشته باشد و وزیر امور خارجه به جای قدم زدن با جان کری کمی هم به فکر منافع ایرانیان باشد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: هر چقدر که ما به آمریکا نزدیک‌تر باشیم مشکلات ما بیشتر خواهد شد و اموال‌مان بیشتر به غارت خواهد رفت.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: ما هیچ اعتمادی به آمریکا که همچون یک گرگ زخمی است نداریم چرا که این کشور همواره مترصد فرصتی برای غارت اموال ایران و تضعیف نظام جمهوری اسلامی و نابودی اسلام است.

وی در پایان گفت: ما در طول تاریخ جمهوری اسلامی حمله آمریکا به طبس، هدف گرفتن هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر 67، به زندان انداختن ایرانیان مقیم آمریکا بدون دلیل، مصادره اموال ایرانیان و امثال آن را داشته‌ایم که وزارت امور خارجه دولت‌های مختلف اقدام لازم را در این زمینه صورت نداده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس