کد خبر 561289
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

گروهی از نیروهای ویژه ارتش سوریه با کمک نیروهای متخصص یگان مهندسی عملیات ویژه‌ای را در استان دیرالزور انجام دادند که در پی آن بیش از 80 تروریست داعش کشته شد.

 به گزارش مشرق، نیروهای ویژه سوری به مناطق تحت اشغال تروریست‌های داعش در جنوب شرق شهر دیرالزور که منطقه‌ای صنعتی است، نفوذ کردند.

نیروهای عملیاتی سوری با تاکتیک ویژه و آگاهی از این مسئله که در تیررس عناصر تروریستی داعش قرار ندارند به منطقه از پیش شناسایی شده وارد شدند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر     کلیک کنید

نیروهای سوری در بخش دیگری از این عملیات، اقدام به مین‌گذاری و نصب بمب‌های کنترل از راه دور در مناطق مورد نظر کردند.

پس از پایان بمب‌گذاری در مناطق تحت کنترل داعش، نیروهای ویژه و یگان مهندسی مکان مورد را نظر ترک کرده، جای خود را به نیروهای چریکی دادند و در مناطق پاکسازی شده شرق این شهر مستقر شدند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر     کلیک کنید

در ادامه نیروهای عملیاتی ارتش سوریه برای جلب توجه عناصر تروریستی و کشاندن آنان به مناطق بمب گذاری شده اقدام به درگیری محدود کردند تا تروریست ها به مناطق آلوده نزدیک‌تر شوند.

همزمان با نزدیک‌تر شدن عناصر تروریستی به منطقه بمب‌گذاری شده، نیروهای سوری اقدام به عقب‌نشینی کردند تا تروریست‌ها برای تعقیب و گریز آنان متقاعد شوند.

نیروهای سوری این بخش عملیات را هم با موفقیت ادامه دادند و در نهایت بیش از صد تن از تروریست‌ها با تاکتیک ارتش به مناطق بمب‌گذاری شده وارد شدند. همزمان گروهی دیگر از نیروهای سوری از طریق کنترل‌های از راه دور بمب‌ها را منفجر کردند.

در این عملیات موفق بیش از 80 تن از تروریست‌های داعش کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس