کد خبر 560731
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

طلسم گلری که در مصاف با ایرانی‌ها تنها مقابل پنالتی کریمی تسلیم شده بود در بازی روز گذشته شکسته شد.

گروه ورزشی مشرق - خالد شراحيلي 29 ساله گلر اول الهلال است؛ دروازه‌باني با بلندي قامت 188 سانتي‌متر كه طي 19 بازي در فصل جاري ليگ برتر عربستان 10 كلين‌شيت داشته و 13 گل خورده و در يكي، دو سال اخير به گلر اول تيم ملي عربستان تبديل شده است.

این دروازه‌بان تا قبل از بازی روز گذشته الهلال مقابل تراکتورسازی 5 مرتبه برابر تيم‌هاي ايراني به ميدان رفته بود كه حاصل آن ثبت سه كلين‌شيت و 2 گل بوده است. البته دو گلی که در شرایط خاص به ثمر رسید.

خالد اولين بار چهارشنبه 7 اسفند ماه سال 1390 برابر ضربه پنالتي علي كريمي از پرسپوليس مغلوب شد. 4 سال و يك ماه و 12 روز قبل در ايستگاه نخست ليگ2012 قهرمانان آسيا قرمزهاي پايتخت نه در جريان بازي كه از روي نقطه پنالتي (43) شراحيلي را مغلوب كردند.

این رکورد مناسب گلر عربستان اما شب گذشته مقابل تراکتورسازی تبریز شکسته شد. دیشب در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا الهلال در قطر میزبان تراکتورسازان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا توام با پیروزی نماینده ایران رکورد جالب گلر سعودی‌ها مقابل ایرانی‌ها هم شکسته شود.

در این دیدار آلویز نانگ در دقیقه 66 اولین گل بازی را به ثمر رساند و فرزاد حاتمی در دقیقه 82 تیر خلاص را به الهلالی‌ها زد تا اولین ایرانی باشد که در جریان بازی دروازه این گلر را باز کرده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس