کد خبر 560680
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

مسئولان سپاهان باید هوشیار باشند زیرا پرونده دوپینگ کاپیتان الاتحاد عربستان کماکان باز است و او حق بازی کردن در دیدار امشب مقابل سپاهان را ندارد.

به گزارش مشرق، محمد نور کاپیتان الاتحاد عربستان ماه گذشته از سوی ستاد مبارزه با دوپینگ عربستان محکوم شد و به مدت 4 سال از حضور در میادین ورزشی منع شد.

اما با تلاش‌های فراوان این ستاره عربستانی و هزینه‌های با برای تبرئه خود به صورت غیر منتظره و مشکوکی، کمیته استیناف سعودی محرومیت او را بخشید تا همه را حیرت‌زده کند. زیرا تست دوپینگ او در هر دو بار نیز مثبت بود و او از ماده غیرمجاز استفاده کرده بود.

کمیته استیناف که حکم تبرئه این بازیکن کلیدی الاتحاد را صادر کرده بود هیچ دلیلی برای تبرئه او بیان نکرد بلکه به صورت مبهم او را بی گناه دانست!

اما این پایان کار نبود ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ(WADA) در حال بررسی پرونده او است و منتظر اسناد مربوط به او است که چرا کمیته استیناف سعودی او را بدون هیچ دلیلی تبرئه کرده است. این در حالی است که امشب الاتحاد عربستان در مسقط میهمان سپاهان است و نور اجازه بازی در این دیدار را ندارد زیرا وادا حکم تبرئه او را قبول نکرده است.

در جدیدترین خبر روزنامه الشرق الاوسط  عربستان از منابع آگاه نقل کرد و خبر داد: وادا منتظر اسناد مربوط به محمد نور از سوی کمیته استیناف عربستان است تا به دادگاه بین‌المللی ورزش(CAS) شکایت کند زیرا هیچ مدرکی برای تبرئه او ارائه نشده است.

این نشریه عربستانی در ادامه نوشت: آزمایش دوپینگ نور مثبت است و برای همه اثبات شده است و هیچ شکی در آن نیست ولی این احتمال وجود دارد که او از این ماده غیرمجاز خبر نداشته و استفاده کرده است ولی با این تفاصیل هم نمی‌تواند باعث تبرئه او شود.

همچنان که مشاهده شد محمد نور کاپیتان الاتحاد عربستان آزمایشات دوپینگش مثبت است و حق بازی کردن ندارد زیرا کمیته استیناف عربستان بدون هیچ مدرک و دلیلی او را تبرئه کرده است. مسئولان سپاهان باید در این شرایط به هوش باشند تا آنها در دیدار امشب از کاپیتان خود و بازیکن تاثیرگذارشان استفاده نکنند و در صورت بازی کردن نور به مقامات AFC شکایت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس