کد خبر 560083
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

مدیر عامل همراه اول با بیان این که طرح ترابردپذیری مشکلات فنی دارد گفت: از رگولاتوری تقاضای یک سال تنفس کردیم اما نپذیرفتند.

 به گزارش مشرق، وحید صدوقی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام درباره چالش احتمالی اجرای ترابردپذیری شماره ها برای همراه اول اظهار کرد: قرار هست طبق وعده مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این طرح در اردیبهشت ماه اجرایی شود و ما هم از قبل زیرساخت های لازم را برای اجرای این طرح ایجاد کرده ایم.
 
مدیر عامل همراه اول ابراز کرد: اکنون سه معاون شرکت در کمیته ای برای این طرح مسئولیت دارند و برای ایجاد زیرساخت ها از حضور مشاور خارجی حرفه از بهره گرفته ایم.
 
وی با بیان اینکه تجارب کشورهای اجرا کننده این طرح را بررسی کرده ایم، گفت: روشی که در ایران دنبال می شود استاندارد نیست. اگر قرار باشد از داخل و خارج از کشور با اجرای ترابردپذیری، تماس حاصل شود، ترافیک باید به سمت سوئیچ های استانی زیرساخت و مخابرات رود تا بعد از آن به اپراتور مربوطه منتقل شود.
 
وی افزود: قرار است ترافیک از بستر ثابت به همراه اول و بعد اپراتورها منتقل شود. این کار مشکلات فنی دارد و موضوع را به رگولاتوری اطلاع داده ایم. در این مراسم سید مصطفی سید هاظمی رئیس هیات مدیره مخابرات ایران نیز در ارتباط با ترابردپذیری گفت: این موضوع تهدید مهمی برای اپراتور برتر است و لذا از رگولاتوری تقاضای یک سال تنفس کردیم اما نپذیرفتند.
 
وی عنوان کرد: ترابردپذیری به نفع اپراتورهایی با حداقل مشترکان است لذا از مدیر عامل همراه اول می خواهیم خود را برای این شرایط آماده کنند. او ابراز کرد: توقع داریم سهم 59 درصدی همراه اول با اجرای این طرح در بازار ارتباطات ایران حفظ شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس