کد خبر 560062
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

در جدال سرنوشت ساز امروز دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن با رقبای عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا سه مهره کلیدی رقبا به دلیل محرومیت غایب هستند.

قلب تپنده النصر ترکیدگروه ورزشی مشرق - از بخت خوش دو نماینده اصفهانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا- امروز- دو حریف عربستانی سپاهان و الاتحاد با محرومیت سه بازیکن کلیدی خود در تقابل با ایرانی‌ها روبه‌رو هستند.

اسیر و زاید نیستند

امروز از جمع بازیکنان الاتحاد که در تقابل با سپاهان کار دشواری دارد، زایدالصحافی 22ساله و احمد اسیری 24ساله غایب خواهند بود.

زاید هافبک راست تیم سوم لیگ‌برتر فوتبال عربستان بعد از اینکه مقابل لکوموتیو تاشکند کارت زرد گرفت، در دیدار هفته چهارم تیمش برابر النصر امارات هم با اخطار کریس بیچ داور استرالیایی روبه‌رو شد تا امروز غایب بزرگ الاتحاد در جناح راست باشد.

زاید که توانایی‌ بازی در پست مدافع راست را هم دارد پیش از این در تمام بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان برای الاتحاد به میدان آمده بود.

احمد اسیری ملی‌پوش 24ساله عربستانی دومین محروم الاتحاد در تقابل با سپاهان است. این مدافع میانی که متمایل به جناح چپ انجام وظیفه می‌کند در نبرد آخر الاتحاد مقابل النصر امارات ابتدا در دقیقه50 از داور استرالیایی کارت زرد گرفت و بعد در آخرین دقیقه بازی با اخطار دوم روبه‌رو شد تا مستقیما از زمین اخراج شود.

دیدار الاتحاد و سپاهان از ساعت 20:30 به میزبانی عربستانی ها در قطر برگزار خواهد شد.

غالبی که نیست

سومین محروم عربستانی بازی‌های امروز لیگ قهرمانان ابراهیم غالب قلب تپنده النصر حریف ذوب‌آهن است.

هافبک میانی النصر در روزی که تیمش با چهار گل برابر لخویا به توپ بسته شد با دریافت دو کارت زرد بازی با ذوب‌آهن را از دست داد.

ابراهیم در سیستم 3-3-4 النصر با شماره14 نقش مرد میانی خط دوم را بازی می‌کند. به این ترتیب امروز ذوب‌آهن با حریفی روبه‌رو می‌شود که هم روی پله هشتم لیگ‌برتر عربستان ایستاده و هم قلب تپنده‌اش در مرکزی‌ترین نقطه زمین را از دست داده.

دیدار ذوب آهن و النصر عربستان از ساعت 21:00 به میزبانی ذوبی‌ها در عمان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس