رئیس شورای شهر تهران گفت: دفاع از انقلاب و ایدئولوژی سعادت بزرگی است که در این مسیر به شهادت رسیدن نیز فیض بزرگ‌تری است که امروز نصیب مدافعان حرم شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "مهدی چمران" رئیس شورای شهر تهران در یادواره شهدای دانشجوی رسانه ملی که در سالن اجتماعات دانشگاه صداوسیما برگزار شد، گفت: حرم امام حسین(ع) زمانی ظاهراً تنها بوده است زیرا بنی‌امیه تلاش کرد تمام آثار اسلام و اهل‌بیت(ع) را از بین ببرد، بنابراین نباید از بحث امامت و اهل‌بیت(ع) چیزی باقی می‌ماند، اما خواست خداوند چیز دیگری بود.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) بسیار ساده زندگی می‌کردند، عنوان کرد: امروز نمایندگان پیامبر(ص)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز این‌گونه بوده و هستند، در حالیکه بنی‌امیه همچون پادشاهان زندگی و حکومت کردند و دین ملعبه دست آنها بود.

چمران ضمن تاکید بر اینکه حرم ائمه معصومین(ع) و ولایت تنها نمی‌ماند، بیان داشت: شاید زمانی حرم ائمه معصومین(ع) ظاهراً به نظر تنها می‌آمد اما بودند کسانی که حاضر بودند دستشان قطع شود و به زیارت امام حسین(ع) بروند که امروز نیز در اربعین وجود جمعیت و شور اشتیاق برای زیارت امام حسین(ع) این مطلب را ثابت کرده است.

وی گفت: انقلاب ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل و شهدای عزیز به پیروزی رسید پس‌ از آن نیز لبنان با همین الگو به پیروزی رسید، انقلاب اسلامی هسته‌های مقاومت آنها را تشدید و قوی کرد پس‌ازآن نیز عراق، فلسطین، سوریه به این مقاومت و انقلاب پیوسته و الگوی حزب‌الله را به خود گرفتند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: بدترین کاری که دشمنان با مسلمانان کردند این بود که برادرکشی کردند، رژیم صهیونیستی و آمریکا با پول ملوک نفرین‌شده عرب مسلمان‌کشی را در منطقه باب کردند.

چمران ابراز کرد: کشتن کسانی که به نام اسلام از دشمنان فریب خوردند درد بزرگی است که ما مجبوریم آنها را نابود کنیم این همان شمشیری است که امیرمومنان علی(ع) بر سر خوارج فرود آوردند.

وی با اشاره به اینکه حرم، دین و قرآن خدا تنها نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: خداوند حفاظت از دین و قرآن خود را تضمین کرده است اما این سعادت بزرگی برای رزمندگان است که از اسلام و مظلومان دفاع ‌می‌کنند.

وی گفت: دفاع از انقلاب و ایدئولوژی سعادت بزرگی است که در این مسیر به شهادت رسیدن نیز فیض بزرگ‌تری است که امروز نصیب مدافعان حرم می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: امروز نبرد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کمتر از نبرد در میدان جنگ نیست، در عرصه فرهنگی ما باید از طریق هنر هویت اسلامی خود را زنده نگه‌داریم.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: اگر کشور ما آماده دفاع نباشد به‌طورقطع همین همسایه‌های ما همچون صدام به ما حمله خواهند کرد اما اگر قوی باشیم مجبور می‌شوند خواسته‌های ما را بپذیرند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس