کد خبر 559981
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه این سازمان 70 هزار میلیارد تومان است.

 به گزارش مشرق، امیرعباس تقی‌پور در نشست شورای روابط عمومی منطقه 3 تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تنها سازمان درآمد هزینه‌ای کشور در این ابعاد است و بیش از 40 میلیون و 300 هزار بیمه شده دارد، گفت: پنج میلیون نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته داریم و بودجه مالی سازمان تامین اجتماعی در سال 94، 59 هزار میلیارد تومان بود.

وی افزود: بودجه سال 95 حدود 70 هزار میلیارد تومان است که در واقع برابر یک سوم بودجه عمومی کشور است.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در اسفند ماه سال گذشته حدود شش هزار و 200 میلیارد تومان پرداختی داشتیم که هزار و 520 میلیارد تومان آن مربوط به عیدی مستمری بگیران بود، گفت: در هر ماه بیش از سه هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کرده‌ایم که این مبلغ به اندازه میزانی است که دولت هر ماه یارانه پرداخت می‌کند.

تقی‌پور ادامه داد: طبیعی است سازمانی که از بودجه عمومی و نفت استفاده نمی‌کند و به این گستردگی است، یک سازمان متمایز باشد. به همین دلیل راهبرد پاسخگویی را از ابتدا در دستور کار قرار دادیم و در سال 94 حدود 1700 خبر در این حوزه تولید شده در حالیکه این آمار در سال 92، 866 خبر بود. همچنین تعداد پیام‌هایی که به پست صوتی مدیرعامل ارسال می شود در سال 92، 364 پیام بود که در سال گذشته به 9 هزار و 731 پیام رسید و نشان می‌دهد مردم برای اظهارنظر، پیشنهاد و هرگونه سوالی دسترسی بهتری داشته‌اند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس