با توجه به آنکه پرونده ستایش کودک خردسال افغانستانی منتظر نظر پزشکی قانونی است، در گفت‌وگو با فارس فاکتورهای مورد نیاز قاضی دادگاه تشریح شد.

به گزارش مشرق، مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب شهر ورامین درباره اینکه گفته می‌شود از سوی پزشکی قانونی جواز فوت ستایش کودک افغانستانی صادر شده است و همچنین گزارش اولیه‌ای هم به شما داده شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر علت فوت یا نظریه پزشکی قانونی به دست ما نرسیده است.

وی افزود: وقتی پرونده فردی به پزشکی قانونی می‌رود، پزشکان این مرکز از جسد نمونه‌برداری کرده و عکسبرداری می‌کنند و پس از آنکه احتیاج‌شان به ماندن جسد مرتفع شود، اجازه دفن جسد را صادر خواهند کرد.

مرادطلب گفت: در خصوص پرونده ستایش هم پزشکی قانونی اعلام کرده است که دیگر نیازی به ماندن جسد نیست و نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و عکسبرداری هم صورت گرفته است، به همین دلیل خانواده می‌توانند ستایش را دفن کنند.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین در خصوص اینکه قاضی پرونده چه فاکتورهایی را از پزشکی قانونی مطالبه کرده است، گفت: برای ما چند فاکتور از اهمیت بالایی برخوردار است، ابتدا علت تامه وقوع قتل، نحوه و زمان وقوع قتل، اینکه به مقتول تعرضی شده است یا خیر، سن قطعی متهم به قتل و همچنین تعیین سلامت روانی متهم به قتل.

وی گفت: این اطلاعات هنوز به دست ما نرسیده است، اما به محض آنکه نتیجه این چند فاکتور به دست ما برسد، پرونده تکمیل شده و به دادگاه کیفری شماره یک می‌رود.

در چند روز گذشته، نوجوان هفده ساله‌ای به طرز کاملاً وحشیانه دختربچه شش ساله‌ای را به قتل رسانده و سپس جسدش را دفن کرده است، این دختربچه شش ساله از اتباع افغانستان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    کسانی که با خبرهایشان و نیز کسانی که با کامنت هایشان در چند سال گذشته نفرت از برادران دینی افغانی را در دل نااگاهان می کاشتند نیز در این قتل شریک جرم هستن. هنوز یادمان نرفته که چقدر از سایت ها به برنامه خندوانه و اقای رامبد جوان عزیز تاختند که چرا افغان ها را دعوت کرده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس