کد خبر 559894
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۱

گروه تروریستی داعش فیلم اعدام هولناک هشت عراقی در شهر فلوجه را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، در این نوار ویدیویی افراد متهم لباس نارنجی پوشیده‌اند و عناصری از گروه تروریستی داعش از آنها به اتهام جاسوسی برای نیروهای عراقی بازجویی می‌‌کنند.

عناصر داعش پس از بازجویی، این افراد را به سه شیوه وحشیانه گلوله‌باران، جدا کردن سر با استفاده از مواد منفجره و بریدن سر اعدام می‌کنند.

روزنامه الوطن نوشت: داعش این فیلم 15 دقیقه‌ای را از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

اعدام هولناک 8 عراقی توسط داعش + عكس
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مدافع حرم ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    نمیدونم بگم اینا وحشی هایی هستند که باعث ننگ ادمی هستند یا بگم اینا تنها چوب خدا هستند که به سبب اه حضرت زینب و نفرین امام حسین و دست انتقام خدا از قوم الظالمین هستند خدا بهتر میدونه واقعا عقله من که باور این وحشی گری هارو توان نداره
  • بی نام ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    برادر عزیز ،‌ اولا این وحشیگریها را نه تنها در عراق و سوریه که در لیبی و مصر ،‌ افغانستان ، تونس ،‌ فرانسه و ............تو سط این گروه میبینیم ، آیا آنجا هم حسین و زینبی بوده است ؟‌ ثانیا ،‌ برفرض که این آه امام حسین و زینب سلام الله علیهما باشد ،‌ آن نسلی که این کار را کرده است چه ربطی به نسل فعلی دارند که باید کیفر پس بدهند ؟‌. این ها تروریستهای دست پرورده سازمانهای جاسوسی غرب هستند که آمده اند تا آبروی اسلام و مسلمین را نزد جهانیان ببرند تا دیگر کسی بفکر حکومت اسلامی نباشد و از طرفی اسلحه خود را بفروشند و برای ساختن ویرانیهای باقی مانده از خودشان دعوت کنیم و ایجاد شغل برای خودشان بکنند . آنان این میدانند که آب خاورمیانه هر چه گل آلود تر باشد ماهیهای بیشتری را صید خواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس