شاگرد برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق الاتفاق عربستان با پیراهن آبی الهلال برابر تراکتورسازان تبریزی قرار خواهد گرفت.

گروه ورزشی مشرق - بعد از مصدومیت مهاجم اول الهلال، التون آلمیدا، ناصر علی شمرانی هم بازی با تراکتورسازی را از دست داد تا امشب شانس یوسف منصور سالم برای تقابل با خط دفاعی شاگردان امیر قلعه‌نویی در قطر بیشتر شود.

منصور 30 ساله چهار روز قبل وقتی آلمیدا در ایستگاه 23 لیگ برتر عربستان مصدوم شد از دقیقه 2+45 به جای او وارد زمین شد. شاید این از بخت خوش او بود که موفق شد 8 دقیقه بعد از ورود به زمین گل دوم الهلال برابر نجران را هم به ثمر برساند.

شاگرد برانکو در خط حمله رقیب تراکتور
به نظر می‌رسد امروز یوسف السالم می‌تواند گزینه نخست کادر فنی الهلال برای ایستادن در نوک خط حمله آبی‌های ریاض باشد. جالب است بدانید یوسف سابقه بازی در تیم برانکو ایوانکوویچ سرمربی این روزهای پرسپولیس را هم دارد. مهاجمی که در لیگ قهرمانان آسیا هم به آبی‌های پایتخت گل زده و هم به سرخ‌های تهران.

گلزنی برابر پاختاکور
یوسف منصور السالم 30 ساله تا دو سال پیش در تیم‌ملی عربستان بازی می‌کرد. یوسف به دلیل درخشش آلمیدای برزیلی در فصل جاری لیگ برتر تنها 324 دقیقه شانس بازی پیدا کرده که در این مدت 2 گل به ثمر رسانده است.

 السالم در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا 3 بازی انجام داده که حاصل آن زدن یک گل به پاختاکور روی پاس دقیقه 84 کارلوس ادواردو برزیلی بوده است. دیداری که در نهایت به تساوی 2-2 الهلال و رقیب در تاشکند منجر شد.

از تسخیر دروازه سوشا تا گلزنی برابر رحمتی
منصور السالم فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا با ضربه دقیقه 24 خود دروازه پرسپولیس و سوشا مکانی را باز کرد. در آن دیدار آبی‌های ریاض با حمایت هواداران‌شان 2 گل دیگر هم زدند تا شکست سنگین 3 بر صفر نصیب سرخپوشان تهرانی شود.

نکته قابل تامل اینکه در فصل 2012 لیگ قهرمانان آسیا منصور این شانس را پیدا کرد که در استادیوم آزادی به استقلال و مهدی رحمتی هم گل بزند.

شنبه 29 بهمن 1390 استقلال با یرکوویچ، خسرو حیدری و آرش برهانی الاتفاق را خاک کرد. با این اوصاف گل دقیقه 59 منصور فقط اندکی از درد شکست 4 سال و 2 ماه قبل عربستانی‌ها کاست.

در فصل یادشده برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاتفاق بود که البته در بازی مذکور به دلیل مشکلات مالیاتی راهی تهران نشد تا جای او آندره پانادیچ الاتفاق را هدایت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس