معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از ادامه طرح پایش سلامت همسران جانبازان نخاعی خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رحیم پور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران گفت: طرح پایش سلامت همسران جانبازان نخاعی به منظور ارتقای سطح سلامت همسران جانبازان نخاعی تهران بزرگ به دلیل اهمیت نقش این پرستاران از خود گذشته که با اخلاص تمام هستی خود را سال‌ها وقف این یادگاران دفاع مقدس کرده اند، از اسفند 1394 آغاز شد و تا پایان مراجعه همه همسران ادامه دارد.

وی افزود: معاونت بهداشت و درمان بنیاد تهران بزرگ با همکاری مرکز ضایعات نخاعی ایران ضمن بهره مندی از ظرفیت های بیمه تکمیلی در بیمارستان فوق تخصصی گاندی که واجد شرایط لازم تشخیصی، تخصصی و هتلینگ است برمبنای حفظ کرامت و ارزش های معنوی این عزیزان اقدام به اجرای این طرح کردند.

رحیم پور اظهار داشت: در این طرح سلامت همسران جانبازان نخاعی در زمینه های زنان، قلب، داخلی، گوارش، طب فیزیکی، چشم، گوش و ادیومتری با حضور پزشکان به نام و متخصص مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بهداشت و درمان بنیاد تهران گفت: اقدامات پاراکلینیک اعم از آزمایشات روتین، سونوگرافی، نوارقلب واکو نیز از مواردی است که برای همسران انجام می شود و درنهایت ضمن جمع بندی پرونده درمانی راهنمایی، آموزشی و اطلاعات لازم به شرکت کنندگان در طرح ارائه شده و درصورت لزوم تداخلات درمانی تحت نظر متخصص معالج انجام می شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس