کد خبر 559429
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

مرادطلب در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان گفت: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.

به گزارش مشرق، «ابوالقاسم مرادطلب» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان را تشریح کرد و گفت: متهم دستگیر و به قتل اقرار و اعتراف کرده است و طی آن به کانون اصلاح و تربیت منتقل شده است، چراکه طبق الزام قانونی موجود در متهمان کمتر از 18 سال، تحویل آنها به زندان ممکن نیست.

وی ادامه داد: منتظر ارسال نظریه پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و سایر مسائل و جوانب پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین افزود: کسی ادعا ندارد که قاتل سلامت روانی نداشته است اما برای تکمیل پرونده باید از پزشکی قانونی برگه تایید سلامت روانی اخذ شود تا نقصی در پرونده وجود نداشته باشد و از طرفی متهم در آینده ادعایی خلاف وضعیت فعلی نداشته باشد.

مرادطلب تصریح کرد: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با علت مرگ و سایر جوانب پرونده و سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این پرونده از ظرفیت‌های صد درصدی قانون بهره گیری شده و مافوق قانون اقدامی قابل انجام نیست؛ چراکه متهم دستگیر و طبق روال قانونی پرونده در حال پیگیری است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دریا ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    از افغانی ها پوزش می خواهیم
  • روشنفکر ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    درعفو لذتی است که در انتقام نیست به خانواده قریشی تسلیت می گوییم خدا این طفل معصوم رو رحمت کند امیدواریم این نوجوان رو ببخشند!!!!
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    به نظرمن باید به سزای کارش برسه تا درس عبرتی باشه برای همه که بدانند باناموس مردم نبایدچنین کاری بکنندوقانونی هست که انهارابه سزای کارشان برساند(اشدمجازات)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس