کد خبر 559370
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

عاملان تجاوز گروهی به یک زن جوان در بیابان‌های حسن‌آباد توسط پلیس بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، مردان شیطان صفت که برای نجات زن جوان از چنگال مزاحمان به درگیری با آنها پرداختند در اقدامی وحشیانه زن نگون بخت را در بیابان مورد آزار شیطانی خود قرار دادند.
این درحالی است که در کمتر از  24 ساعت، این جنایتکاران به دام پلیس افتادند.

ساعت 3:40 بامداد 23 فروردین سال جاری،  زنی وحشتزده خود را به کلانتری  176 حسن آباد رساند و از حمله شیطانی و مورد آزار و اذیت قرار گرفتن توسط چند مرد خبر داد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
زن جوان که پریشانی در چهره اش موج می‌زد به کارآگاهان گفت: «ساعت 17:00عصر 22فروردین سال جاری به اتوبان تهران ـ  قم رفتم تا از زمین کشاورزی آنجا مقداری سنگ شنی برای تهیه وسایل تزئینی بردارم. در حال جست‌وجو بودم که ناگهان چند جوان رهگذر و موتور سوار وقتی مرا دیدند وارد زمین‌های زراعی شدند و برایم مزاحمت ایجاد کردند، خیلی ترسیده بودم و با فریاد کمک می‌خواستم تا اینکه سرنشینان دو دستگاه خودروی نیسان با سه سرنشین (یک نیسان با یک راننده و یک نیسان با دو سرنشین) وقتی درگیری من با پسران را دیدند به حمایت من آمدند و با چاقو فراری شان دادند.

این زن در حالی که اشک در چشمانش جاری شده بود ادامه داد: «پس از فراری شدن افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان‌ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم. هرگز گمان نمی کردم آنها مرا نجات دادند تا خودشان نقشه شومشان را عملی کنند. به همین خاطر وقتی یکی از راننده‌ها از من خواست سوار شوم تا من را به محلی امن برسانند، اعتماد کردم اما آنها در میانه راه ناگهان تغییر مسیر دادند  و به داخل بیابان‌های اطراف حسن آباد رفتند. در آن زمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شدم اما دیگر هیچ کاری از دستم بر نمی‌آمد. در داخل بیابان، فرد چهارمی نیز به این سه نفر اضافه شد و... در تاریکی شب آنها مرا در بیابان رها کرده و از محل دور شدند؛ هوا کاملاً تاریک شده بود و من نیز هیچ شناختی نسبت به آنجا نداشتم.» با اظهارات این زن وحشتزده و با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. 

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مشخصات یکی از خودروهای نیسان سرانجام کارآگاهان توانستند یکی از متهمان  به نام «فرهاد. م» را در همان روز  شناسایی و دستگیر کنند.
این مرد که ابتدا خود را بیگناه جلوه می داد وقتی با شاکی روبرو شد به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و پرده از نقشه شیطانی شان با همدستی سه نفر از بستگانش به نام‌های محمد، میلاد و فرامرز برداشت و به آزار و اذیت زن نگون بخت اعتراف کرد. فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در ادامه به کارآگاهان گفت: «راننده خودروی نیسان در اتوبان تهران – قم هستم. در کیلومتر 65 اتوبان تهران – قم متوجه شدم که چند نفر جوان با یک خانم جوان درگیر شده‌اند. وقتی این زن مرا دید از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان‌ها درگیر شدم. در حین درگیری ، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمده و نهایتاً آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان... .»

فرهاد درخصوص محمد در محل جنایت بیان کرد: «طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند».

با شناسایی محل سکونت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد ، ابتدا آنها در محل سکونتشان شناسایی و دستگیر  و در ادامه فرامرز نیز در شورآباد از سوی پلیس غافلگیر شد و هر سه نفر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.  این شیطان صفتان  نیز پس از روبرو شدن با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف همدستشان آزار  و اذیت زن جوان را تأیید کردند.

بنابراین گزارش ، سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: «متهمان پرونده با قرار بازداشت موقت و به دستور مقام محترم قضایی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس