کد خبر 559230
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶

در چنین شرایطی از مجلس به عنوان خانه ملت انتظار است که با جبران قصور خود در تصویب برجام طی 20 دقیقه ؟! کمیته حقیقت یابی را برای بررسی دقیق و تخصصی گزارش وزارت خارجه تشکیل داده و تفاوت ماهوی اظهارات آقای سیف با سایر مقامات دولتی را مورد کنکاش قرار دهد.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس ارشد مسائل راهبردی طی یادداشتی در کانال شخصی اش نوشت:

اظهارات آقای ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی در شورای روابط خارجی امریکا از بخشی واقعیت های پنهان نگاه داشته شده در برجام، پرده برداری کرد. با توجه به این اظهارات معلوم می شود که با سهل اندیشی و اعتماد به طرف های آمریکایی و اروپایی، امتیازات فراوانی را به آنان واگذار کرده و در مقابل هیچ چیزی بدست نیاورده ایم. یعنی به معنای واقعی کلمه دچار خسارت محض شده ایم.

در چنین شرایطی از مجلس به عنوان خانه ملت انتظار است که با جبران قصور خود در تصویب برجام طی 20 دقیقه ؟! کمیته حقیقت یابی را برای بررسی دقیق و تخصصی گزارش وزارت خارجه تشکیل داده و تفاوت ماهوی اظهارات آقای سیف با سایر مقامات دولتی را مورد کنکاش قرار دهد. در این راستا شاید احیاء مجدد کمیسیون بررسی و رسیدگی به برجام راهکار مناسبی باشد.

در این مقطع مجلس و به ویژه هیئت رئیسه آن در برابر آزمونی تاریخی قرار گرفته اند و امید می رود که با نگاه به منافع ملی -نه جناحی و قبیلگی- به نقش نظارتی مجلس در این امر بسیار مهم اهتمام داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    شاعر ميگه : بزك نمير بهار مياد كمبوزه با خيار مياد
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    احسن
  • ناشناس ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    مجلس اگر مجلس بود که در عرض 20 دقیقه برجام بدفرجام را تصویب نمی کرد !
  • ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    تا الان 5تا غیرقابل انتشار! خب شماها که جنبه ندارین چرا سایت باز میکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس