کد خبر 558966
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ما در گذشته ضعف‌های آبی‌پوشان را تذکر داده بودیم، اما متأسفانه هیچ گوش شنوایی وجود نداشت.

به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: اشتباهات فردی استقلالی‌ها باعث شد تا چنین باخت سنگینی رقم بخورد. به نظرم استقلال نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بازی کرد، اما اشتباهات فردی این تیم منجر شد تا چنین شکستی رقم بخورد. این اشتباهات از سوی تمامی بازیکنان صورت گرفت. از مهدی رحمتی گرفته تا مدافعان و سایر بازیکنان.

وی در مورد اینکه انتقادهایی نسبت به ترکیب اولیه استقلال گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حضور نفرات دیگر چندان تفاوتی نداشت، مثلا اگر استقلال با ترکیب دیگری وارد زمین می‌شد، بازیکنان خط دفاعی تغییر نمی‌کردند. شما نگاه کنید در صحنه گل چهارم پرسپولیس،‌ بازیکنان سر جای خودشان نبودند و از روی نیمکت هم هیچ‌کسی این مسئله را گوشزد نکرد.

مربی سابق استقلال، در مورد نواقص این تیم در این فصل، گفت: ما در طول فصل تذکراتی را دادیم، اما متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت. گفته بودیم که تیم در هفته‌های پایانی دچار مشکل می‌شود، اما متأسفانه آقایان کار خودشان را کردند و هیچ‌توجهی هم به این مسئله نکردند.

فکری در مورد اینکه استقلالی‌ها تصمیم گرفته‌اند تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود، یادآور شد: در دنیا چنین مسئله‌ای وجود دارد، اما وقتی اعلام می‌کنند خبرنگار در تمرین حاضر نشود، دیگر هیچ خبری به بیرون درز پیدا نمی‌کند، اما در اینجا خود بازیکنان و کادر فنی هر کدام یک خبرنگار هستند و خبرها به بیرون درز می‌کند، شاید  حق داشته باشند که مانع حضور تماشاگران پس از این شکست شوند؛ چراکه می‌خواهند در آرامش تمرین کنند، اما دلیلی برای مصاحبه نکردن و عدم حضور خبرنگاران پیدا نمی‌کنم.

وی در واکنش به انتقادهای مسعود معینی از او مبنی بر اینکه نتوانسته در استقلال جایگاه خوبی را به دست بیاورد، گفت: من در گذشته هم گفته‌ام که یک‌سری از آدم‌ها جای‌شان در استقلال نیست. شکی نیست که من از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده‌ام، اما صحبت من این است که مگر می‌توانم یک جراح را به‌عنوان معمار در جایی استفاده کرد و یا یک رفتگر را به دانشگاه برد؟! آقای مدیر، شما مگر نمی‌گویید مدرس دانشگاه هستید، پس بروید در همان دانشگاه درس بدهید. اگر محمود فکری به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه منصوب شود، همین شماها نسبت به این موضوع معترض نخواهید شد؟

مربی سابق استقلال تأکید کرد: آقای مدیر بدانید که کارتان برای اینجا نیست، توانایی کاری شما جای دیگر است. شما و امثال شماها توانایی خود را نشان دادید و نتایجی که استقلال در چند سال اخیر گرفته، نشان‌دهنده همه این مسائل است. شماها پدر باشگاه را درآوردید. اگر سال گذشته تیم نتیجه نگرفت، قلعه‌نویی و فکری که از تیم جدا شدند، پس چرا هم‌اکنون باز هم نتیجه نمی‌گیرد. ضعیف‌ترین نتایج را با استقلال کسب کرده‌اید، خیلی راحت بگذارید و بروید. ماها تلاش کردیم پرچم استقلال در زمینه‌هایی بالا بیاید، اما شما خیلی راحت آن را پایین آوردید. شما به درد این مجموعه نمی‌خوردید، تنها علی نظری در باشگاه کار می‌کرد که او را هم با مصاحبه‌های‌تان طرد کردید. بهتر است جمع کنید و بروید، دردی از استقلال که دوا نکردید، مردم هم خوب قضاوت می‌کنند و می‌دانند سابقه محمود فکری چیست و امثالی چون شما چه‌کارهایی کرده‌اید. آقایان ضد استقلالی که به باشگاه آمدند تا اگر از 6تایی شدن آبی‌پوشان عکس و فیلمی نیست، کاری کنند که استقلال 6 گل از پرسپولیس بخورد و فیلم و عکس آن هم موجود باشد،‌ اما این بار این اتفاق نیفتاد و استقلال 4 گل خورد تا آقایان خوشحال نشوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • البز ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    اقای فکری منتظر دستور شما بودیم چشم حتما خودت را برای مربی شدن اماده کن اقای فکری فکری به حال خودت بکن فکری فکری فکری فکری به حال باشگاه نکن فکری فکری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس