کد خبر 558929
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از مهم ترین زیان های فتنه 88 برای کشور این بود که می‌خواست با شورش خیابانی از انتقال نرم قدرت جلوگیری کند اما سرمایه ما این است که اگر روزی نتیجه به نفع‌ ما نبود انتقال نرم قدرت از بین نرود.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهارداشت: درباره انتخابات مجلس دهم اگر بخواهیم صحبت کنیم باید این انتخابات را ادامه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم عنوان کرد و تحلیل انتخابات مجلس دهم در سه لایه گفتمانی، مدیریتی و تبلیغاتی بیان می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح‌کرد: گفتمان‌هایی که در زمان انتخابات مطرح می‌شود بسیار در آراء مردم و به ویژه قشر خاکستری مؤثر است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تحریم‌ها، تصریح‌کرد: موضوع هسته‌ای از نظر بین‌المللی این ظرفیت تبلیغاتی را داشت که بگویند یک نظامی می‌خواهد بمب اتم بسازد و خوراک تبلیغاتی از این موضوع بسازند و بر همین اساس تحریم‌های فلج‌کننده علیه نظام اعمال کردند.

وی تصریح‌کرد: در ابتدا یکی از پیش‌بینی‌های آنها این بود وقتی همه راه‌ها روی ملت ایران بسته شود فشار اقتصادی و گرسنگی این ملت را به ستوه آورده و مردم شورش می‌کنند و این می‌تواند مقدمه‌ یک حرکتی در برابر انقلاب شود.

حدادعادل تصریح کرد: در واقع به جای حرکت نظامی در برابر ایران، آشوب‌های اجتماعی به راه بیندازند؛ طراحی تحریم بعد از سال 88 هم بر همین اساس بود چرا که ابتدا تصور می‌کردند فتنه 88 آن چیزی است که می‌خواهند اما اتفاقی که مدنظرشان بود در ایران نیفتاد.

تلاش زیادی صورت گرفت تا اردوگاه اصولگرایان از تفرقه به وحدت برسد

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه سخنان خود به انتخابات مجلس دهم در اسفند 94 اشاره کرد و گفت: ما می‌دانستیم گذرگاه خطیری پیش روی ملت ما قرار دارد. از این رو تلاش زیادی صورت گرفت اردوگاه اصولگرایان از تفرقه به وحدت برسد.

وی تأکید کرد: ما برای انتخابات مجلس دهم از یک سال و نیم قبل از انتخابات جلسات متعددی برگزار کردیم که احزاب و تشکل‌هایی همچون موتلفه، پایداری،‌ ایثارگران و رهپویان در آن شرکت داشتند و بنده نیز در بعضی از این جلسات شرکت می‌کردم همین تلاش‌ها موجب شد ما در انتخابات مجلس دهم به وحدت برسیم.

وی درباره فهرست اصولگرایان برای انتخابات مجلس نیز گفت: لیست ما لیستی بود که با توجه به شرایط بهترین لیستی بود که می‌توانستیم ارائه دهیم. ما در وحدت موفق شدیم.

انتقال نرم قدرت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

وی در ادامه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را انتقال نرم قدرت عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ضررهای فتنه 88 برای کشور این بود که می‌خواست جلوی انتقال نرم قدرت را با شورش خیابانی بگیرد اما آنچه برای ما سرمایه است این است که اگر روزی نتیجه به نفع ما نبود فرآیند انتقال نرم قدرت از بین نرود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس