مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر متخصصین «جراحی صرع» و «اورولوژی» برای درمان جانبازان به کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ایرج عربی در این رابطه گفت: پروفسور «فدریکو» و پروفسور «هادر»، متخصصین تشنج، صرع و جراحی مغز روز یکشنبه 29 فروردین ماه به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویزیت و درمان جانبازان معزز دارای مشکلات تشنج و صرع به کشورمان می‌آید.این متخصصین به مدت پنج روز در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) به معاینه جانبازان می‌پردازد و در صورت نیاز اقدامات درمانی را برای این عزیزان اجرا خواهد کرد.

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از حضور پروفسور «صدیق» متخصص اورولوژی در کشورمان خبر داد و گفت: پروفسور صدیق از شنبه 28 فروردین ماه با حضور در کشورمان، به مدت روز روز به معاینه و درمان جانبازان گرامی می‌پردازد.

عربی همچنین با اشاره به حضور پروفسور «اشتومر» در کشورمان گفت: این متخصص «جراحی تومور» و «اپی لپسی» هفته گذشته به کشورمان مسافرت کرد و در مدت حضور خود، به معاینه 24 نفر از جانبازان گرامی پرداخت و اقدامات لازم را برای درمان این عزیزان انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس