کد خبر 558823
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

کارگردان مجموعه«برادر» با اشاره به اضافه شدن کاظم بلوچی به مجموعه، گفت: این مجموعه در مرحله فیلمبرداری و صداگذاری است و حدود ۴۰ درصد از این مجموعه ضبط شده است.

به گزارش مشرق، جواد افشار کارگردان مجموعه «برادر» دربارۀ پیشرفت این سریال گفت: این مجموعه در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری و صداگذاری است و حدود 40 درصد از این سریال ضبط شده است.

وی افزود: این مجموعه در حال حاضر در تهران ضبط می‌شود اما احتمالاً حدود اواسط اردیبهشت ادامه این کار در لوکیشن شمال کشور ضبط خواهد شد.

افشار در تبیین این مجموعه بیان کرد: داستان این سریال بسیار نزدیک به حال و هوای ماه مبارک رمضان و افطار است و در قسمت 7، 8 به بعد داستان وارد ماه مبارک رمضان می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که این سریال به پخش ماه رمضان می‌رسد، تصریح کرد: پخش این مجموعه قطعی است و قطعاً به ماه مبارک رمضان خواهد رسید.

افشار همچنین گفت: در آخرین تغییرات این سریال آقای کاظم بلوچی به این مجموعه اضافه شده است.

وی دربارۀ لیست قطعی بازیگران این مجموعه اظهار کرد: حسین یارى، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادى، حسن پورشیرازى، سهیلا رضوى، رضاتوکلى، کاوه خداشناس، سوگل طهماسبى، مژگان بیات، بیوک میرزایى، سیدمهردادضیایى، مجیدواشقانى، محمدرسول صفرى، حسین توشه، کاظم بلوچی، محمدجوادطاهرى، قدرت صالحى، نسرین نکیسا، مهرداد ضیایى، فرشید صمدى، فرج گلسفیدى، بهنام قربانى، على اصغر نوبخت، علیرضادرویش نژاد،  عباس محمدى، هادى قمیشى، افسانه تهرانچى، سمیرامهدوى شکیب، زهرافراهانى، امیدمنصورفلاح و کودک خردسال حنانه شاهرخى در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد.

سریال «برادر» به داستان زندگی فردی به نام حاج کاظم پهلوان می‌پردازد که مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس