کد خبر 558751
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

باتری تعبیه شده دز این گوشی بدون شک می تواند وسوسه کننده باشد. ظرفیت باتری Allview P8 Energy PRO مقدار ۵,۰۲۰ mAh است که در میان تمامی گوشی های کنونی بازار بدون رقیب است.

 به گزارش مشرق، در میان شلوغی بازار گوشی‌های تلفن همراه، شرکتی اروپایی با معرفی گوشی با نام Allview P8 Energy PRO دست به اقدام جالب و انقلابی زده است. گوشی فوق الذکر با یک باتری فوق العاده قدرتمند توانایی بی نظیر و غیر منتظره ای در نگهداری شارژ دارد و بدون شک شما را متعجب خواهد کرد.

مشخصات و کارایی عالی
این موبایل قدرتمند‌ترین باتری را دارد +عکس
صفحه نمایش Allview P8 Energy PRO دارای ابعاد ۶ اینچ بوده و از کیفیت Full-HD AMOLED بهره می برد. روکش به کار گرفته شده بر روی صفحه نمایش از Gorilla Glass 3 است که بدون شک شما را راضب نگاه خواهد داشت. پردازنده ۸ هسته ای ۱٫۳ GHz همراه با ۳ گیگابایت رم و همراهی Android 5.1 Lollipop می تواند بسیار عالی باشد.

این موبایل قدرتمند‌ترین باتری را دارد +عکس

گفتنی است حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگ بوده که تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت MicroSD قابل ارتقاء است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل همراه با گشادگی دیافراگم f/2.0 و امکان فوکوس اتوماتیک و همچنین توانایی ذخیره سازی و ضبط ویدئوی های fullHD از دیگر امکانات این گوشی است.
 
باتری قدرتمند

این موبایل قدرتمند‌ترین باتری را دارد +عکس
باتری تعبیه شده در این گوشی بدون شک می تواند وسوسه کننده باشد. ظرفیت باتری Allview P8 Energy PRO مقدار ۵,۰۲۰ mAh است که در میان تمامی گوشی های کنونی بازار بدون رقیب است. با این حجم باتری شما ۲ روز کاری شلوغ بدون نیاز به شارژ می توانید از گوشیتان استفاده کنید، در روز های معمولی نیز تا ۳ روز می توانید روی باتری این دستگاه حساب کنید.
 
گفتنی است امکانات جالبی نظیر حالت Extreme power saving mode باعث می شود تا مدت ۳ روز را نیز افزایش دهید،حالت مذکور تنها ابزار ها و عملکرد های اصلی دستگاه را در اختیار شما خواهد گذاشت که باعث بالاتر رفتن عمر باتری می شود.
 
طراحی ارگونومیک
 
در P8 Energy PRO طراحی نقش مهمی داشته و می توان آن را از نکات مثبت دستگاه دانست، بدنه فلزی و صفحه پشت و جلوی شیشه ای که جلای بی نظیری به دستگاه داده و گوشی های گرد پشتی علی رغم بزرگ بودن دستگاه ارگونومیک بودن را به ارمغان آورده است. دکمه های پاور و کم و زیاد صدای دستگاه در لبه سمت راست قرار دارد و همچنین سنسور اثر انگشت این گوشی در دکمه Home تعبیه شده است.
 
گروه Allview که در اروپا فعالیت می کنند از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده اند و با اکثریت اپراتور های کشور های اروپایی همکاری تنگاتنگ دارد. این شرکت از اولین های اورپایی است که با کمپانی های نظیر گوگل، اینتل، مایکروسافت و … شروع به همکاری کرده و اکنون با ارائه P8 Energy PRO می خواهد در این بازار رقابتی برای خودش جایگاهی کسب کند.

منبع: نت نوشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    گوشی g6 ایران را هم برای خرید بررسی کنید .
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    بد نبود با موتورولا توربو ۲ مقایسش میکردی ببینیم باطری کدومشون با دوام تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس