کد خبر 558498
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

فرمانده سپاه فجر استان فارس از کمک ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی این مجموعه به ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه هزینه‌کرد سپاه در ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور در شیراز بیش از یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است اظهار داشت: با احتساب کمک‌های بلاعوض نیز بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در یک سال گذشته هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 4 سال از تأسیس مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان فارس می‌گذرد، افزود: در طول این مدت تمهیداتی اندیشیده شد به طوری که هر سال یک میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس از اعطای 550 میلیون تومان وام از سوی بانک مهر برای این مؤسسه خبر داد و خاطرنشان کرد: این وام‌ها به طور قرض‌الحسنه واگذار شده است و در سال 95 هم همین روال ادامه دارد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: علاوه بر وام نیز کمک‌های بلاعوض نقدی هم در راه امورات خیر این مؤسسه اهدا می‌شود که در سال‌های گذشته اعطا شده است.

وی افزود: سپاه فجر استان فارس در 7 ماه گذشته نزدیک به 150 میلیون تومان بلاعوض برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان اهدا کرده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه علاوه بر این‌ها این ارگان سبد کالا و غذایی نیز میان بیماران نیازمند به ویژه بیماران سرطانی توزیع می‌کند، عنوان کرد: در ماه رمضان سال گذشته حدود 5 هزار بسته سبد کالا تهیه شد که ارزش ریالی هر بسته تقریباً 100 هزار تومان بود و بخشی از این‌ها توسط هیئت امدادگران عاشورا تهیه و توزیع شد.

سردار غیب‌پرور با یادآوری اینکه در سال 94 اتفاق جدیدی که رخ داد کمک شایانی به احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور بود بیان کرد: تمام مجموعه سازندگی سپاه فجر در این راستا به کار گرفته شد به طوری که 142 هزار متر مکعب برای ساخت این بیمارستان توسط سپاه به‌صورت رایگان خاکبرداری شد.

وی با تصریح اینکه 15 هزار و 800 سرویس کامیون برای این کار مشارکت داشتند، گفت: در این کار 28 نفر به‌صورت ثابت و 17 دستگاه انواع ماشین‌آلات مهندسی طی 130 روز به کارگرفته شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    مازاد بودجه دارد ؟
  • ایرانی اصیل ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    امام خمینی(ره) سپاه نبود کشور هم نبود ادم وقتی اینارو میشنوه احسنت میگه که هم نظامی باشی هم خیر هم فرهنگی یکی میگفت سپاه سد شکنه حالا هرسدی که باشه چه سد ابی چه سد فرهنگی چه امنیتی چه....... خدا حفظشون کنه نماد یک انقلابی بودن و انفلابی ماندن هستند
  • پويا ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    اين كمكها خوبه ولي نيازه كه مسئولين وزارت كشاورزي نظارت دقيق و سختگيرانه اي را بر روي توليدات كشاورزي كه از كودهاي شيميايي استفاده ميكنند انجام دهند و اجازه ورود اين محصولات را به بازار مصرف را ندهند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس