کد خبر 558208
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

نشست اعضای شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی ظهر امروز (شنبه) با محوریت نتایج و اتفاقات رقابتهای انتخابی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، اعضای شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی راس ساعت ۱۴ امروز در محل فدراسیون گردهم خواهند آمد تا در خصوص نتایج رقابتهای انتخابی روز گذشته با توجه به تمام اتفاقات و نتایج آن تصمیم گیری کنند. در نشست امروز اعضای شورای فنی تیمهای ملی، سرمربیان دو تیم آزاد و فرنگی هم حضور خواهند داشت و در خصوص نفرات برتر این مسابقات و همچنین اعزام احتمالی برخی از نفرات به تورنمنت های بین المللی به بحث و بررسی می پردازند.

یکی از نکات مهم مورد بحث در نشست امروز ، رسیدگی به وضعیت و بررسی دلایل غیبت و مصدومیت‌های مشکوک و مکرر فرنگی‌کاران وزن ۸۵ کیلوگرم در رقابتهای انتخابی است که باعث اما و اگرهای فراوانی در بین اهالی کشتی و شورای فنی شد. برنامه رقابتهای انتخابی وزن ۸۵ کیلوگرم روز گذشته بارها به دلیل آنچه مصدومیت حبیب الله اخلاقی، مجتبی کریم فر و داود اخباری عنوان شد، تغییر کرد و باعث بوجود آمدن شایعات زیادی شد.

نشست امروز شورای فنی برای نفرات المپیکی از اهمیت بالایی برخوردار است و گفته می شود تکلیف برخی از کشتی گیران واجد شرایط برای حضور قطعی در المپیک ۲۰۱۶ ریو در همین جلسه روشن خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس