کد خبر 558164
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

سفر معاون اول رئیس‌جمهور به کرمانشاه در حالی اتفاق می‌افتد که تحقق سفر رئیس‌‌ دولت راست‌گویان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برگزاری میتینگ انتخاباتی با رنگ و بوی دولتی در کنار سفر عارف به کرمانشاه ابهاماتی را ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور هفته جاری به استان کرمانشاه سفر می‌کند و هنوز مدت و دلیل سفر این مقام دولتی اعلام نشده است.

مسئولان استانداری کرمانشاه اواخر سال 94 از سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه خبر دادند و با فرض تحقق سفر جهانگیری به کرمانشاه و سفر استانی رئیس‌جمهور در اواخر ماه جاری به سمنان و سپس برگزاری دور دوم انتخابات، قطعا سفر روحانی به استان کرمانشاه در آینده نزدیک چندان قطعی به نظر نمی‌رسد.

براساس این گزارش، مردم استان کرمانشاه در جریان انتخابات، بیشترین رای را به حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌واسطه سر دادن شعارهای جذاب و پرطمطراق وی دادند، اما با گذشت چند سال از انتخابات مذکور، شاهد سفر وی به این استان و درک محرومیت‌های این منطقه از سوی رئیس دولت یازدهم نبوده‌اند.

اما در ادامه نیز محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان کشور و رئیس بنیاد امید ایرانیان نیز به‌زودی به استان‌های کرمانشاه و ایلام سفر می‌کند و هدف از سفر وی به این استان‌ها نیز فعالیت‌های انتخاباتی اعلام شده است.

سفر این چهره اصلاح‌طلب به استان کرمانشاه در شرایطی اتفاق می‌افتد که برخی مدیران دولتی در استان کرمانشاه در آمدن وی به کرمانشاه و حمایت از برگزاری میتینگ انتخاباتی حزبی این جریان نقش دارند و از امکانات بیت‌المال برای این موضوع استفاده و هزینه کرده‌اند که بیان جمله کلیشه‌ای مسئولان مربوطه و... در این زمینه باید نظارت لازم را انجام بدهند چندان نتیجه‌بخش نیست، چراکه بار اولی نیست که میتینگ‌های محفلی و حزبی اصلاح‌طلبان در کرمانشاه با حمایت و حتی شرکت مدیران دولتی در این برنامه‌ها (خلاف قانون) انجام می‌گیرد و بارهای قبل نیز در رسانه‌های مختلف این موضوع اطلاع‌رسانی شده و البته هیچ برخورد قانونی در این زمینه اعمال نشده است.

سفر جهانگیری و عارف در یک بازه زمانی نزدیک و البته در روزهای نزدیک به انتخابات این سئوال‌ها را در ذهن افراد ایجاد می‌کند که آیا ماهیت هر دو سفر حمایت از یک جریان خاص در انتخابات است؟ و آیا ارتباطی بین سفر این دو نفر به استان کرمانشاه وجود دارد؟ یا اینکه حمایت برخی مدیران دولتی در کرمانشاه از یک حزب سیاسی در انتخابات یک قاعده کلی در ساختار دولت راست‌گویان است؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس