کد خبر 557900
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

سرپرست پرسپولیس، گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم خودمان را به نقطه‌ای که مدنظرمان بود، رساندیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با شبکه ورزش در مورد پیروزی در دربی 82، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این واقعه در فوتبال ایران رخ داد و شاهد بازی خوبی بودیم. به دفعات گفته‌ام که اول فصل مشکلات عدیده‌ای داشتیم، ازجمله آنها این بود که با 7 بازیکن کار را آغاز کردیم و طاهری سرپرست باشگاه هم یک روز قبل از آغاز فصل منصوب شد.

وی ادامه داد: باید از طاهری تشکر کنم که اجازه نداد یک‌سری خطاها و کارهای غیرورزشی در باشگاه رخ دهد. ما از روز اول اساس کار خود را مقرر کردیم و می‌خواستیم در راستای آن گام برداریم.

سرپرست پرسپولیس عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که با آن مواجه بودیم، اصرار داشتیم به مسیر خود ادامه دهیم و خودمان را به نقطه‌ای که مدنظر داشتیم، رساندیم. البته میل من بر این نبود که با نتایج ضعیف آغاز کنیم، اما شرایط این‌طور رقم خورد، البته نمی‌خواهم به خاطر شکوه شادی هواداران، مشکلات گذشته را بازگو کنم.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به این سوال که براساس سابقه‌ای که شما دارید، دست به ترکیب نمی‌زنید. برای سال آینده آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر، گفت: طبیعتا این بازیکنان بودند که برای ما موفقیت آوردند و تلاش کردند. همین ساختار را ادامه می‌دهیم، البته اگر بازیکنان هم خودشان بخواهند که در تیم بمانند، دست به ساختار تیمی و یا باشگاه نمی‌زنم. تا جایی که امکان دارد تلاش می‌کنم همین روند را حفظ کنم.

برانکو در مورد اینکه چگونه تیم‌تان را سازماندهی کرده‌اید که 7 ماه است نباخته‌اید، گفت: در دیداری که در تهران مقابل ذوب‌آهن باختیم، بهترین مسابقه را برگزار کردیم. پس از آن به بازیکنان در جلسه خصوصی و عمومی گفتم تنها انتظار این است که برای قهرمانی بجنگیم. این اتفاق هم به‌خاطر میل و اراده بازیکنان برای برد است. مورد دوم هواداران ما هستند، بعد از باخت حدود 500 نفر سر تمرین آمدند، حمایت خود را اعلام کردند. این موضوع باعث اشتیاق ما شد. دلیل سوم هم طاهری و هیأت مدیره است که حمایت‌های بسیار خوبی از ما کرده است. هواداران یار دوازدهم ما هستند و من دست به هر اقدامی می‌زنم که قول من پیش آنها زمین نیفتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس