عملکرد امید ابراهیمی از استقلال و محسن مسلمان از پرسپولیس در میانه میدان شهرآورد شماره 82 پایتخت قابل توجه بود.

گروه ورزشی مشرق - تیم فوتبال استقلال دربی 82 را با نتیجه سنگین 4-2 به پرسپولیس واگذار کرد و با یک پله سقوط، پرسپولیس را به صدر جدول فرستاد.

از نگاه آماری 51 درصد از جریان بازی را در دست داشت. آبی‌ها در تعداد ضربات کرنر و شوت به سمت دروازه هم شرایطی بهتر داشتند، اما تیمی برنده شد که موقعیت‌شناس بود.

در تقابل سرخابی‌ها دو بازیکن تاثیرگذار استقلال و پرسپولیس – در میانه میدان- امید ابراهیمی و محسن مسلمان بودند. دو بازیکنی که گلزنی هم کردند.

* ابراهیمی و عملکردش

با زبان آمار، امید ابراهیمی یکی از خوب‌های استقلال در عصری بود که 4 بر 2 مغلوب پرسپولیس شد. هافبک دفاعی آبی‌ها در نیمه نخست 2 مرتبه توپگیری کرد و 2 شوت به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد.

مردی که تمام توپ‌های میانه میدان استقلال به او ختم می‌شد؛ 14 بار هم با پاس‌های کوتاه و بلند خود هم‌تیمی‌هایش را راه انداخت. البته امید 2 مرتبه هم پاس‌هایش به مقصد نرسید.

در نیمه دوم امید استقلالی‌ها توپگیری‌هایش 2 برابر شد و 11 پاس سالم ارسال کرد. امید 2 شوت هم زد که یکی از آنها در چارچوب بود.

* مسلمان و عملکردش

در میان پرسپولیسی‌ها اگرچه وظایف محسن مسلمان با ابراهیمی آبی‌ها تا حدودی متفاوت بود، با این حال بازیکنی که گل چهارم قرمزها را روی پاس طارمی به ثمر رساند، در نیمه نخست 6 پاس سالم داد و 3 بار توپ‌هایش به مقصد نرسید.

هافبک طراح پرسپولیس که توفیقی در توپگیری نداشت، در 45 دقیقه دوم 8 پاس خوب به هم‌تیمی‌هایش داد و یک مرتبه ضربه آرامش در داخل چارچوب دروازه مهدی رحمتی بود که تبدیل به گل هم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس