کد خبر 557853
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

مدافع پرسپولیس، گفت: اینکه بازیکنان ما به چه شکل خوشحالی می‌کنند به هیچ‌کس ربطی ندارد.

به گزارش مشرق، محسن بنگر پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 82، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و خوب‌تر اینکه ما امروز توانستیم با یک برد بسیار شیرین تاریخ‌ساز شویم.

وی افزود: پیش از این در زمان مرحوم همایون‌خان بهزادی پرسپولیس 4 گل به استقلال زده بود و امروز ما بار دیگر این کار را انجام دادیم تا ناممان را در تاریخ دربی‌ها ثبت کنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این برد پرسپولیس قطعا قهرمان لیگ خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: نه اینطور نیست. ما هنوز 4 بازی سخت دیگر پیش رو داریم و باید با تمام قدرت در این بازی‌ها شرکت کنیم. همیشه دیدار پیش و پس از دربی سخت‌ است. ما باید خیلی مراقب باشیم تا هفته آینده در اهواز امتیاز از دست ندهیم. فردا هم بابت پیروزی در دربی خوشحالی می‌کنیم اما از یکشنبه فقط به بازی با استقلال اهواز فکر خواهیم کرد.

بنگر در مورد پنالتی که حنیف عمران‌زاده روی او مرتکب شد، اظهار داشت: فنی که حنیف روی من اجرا کرد یک فن معروف مازندرانی است. خطای او صددرصد پنالتی بود و تصمیم داور درست بود.

وی درباره مشاجره لفظی که بین محسن مسلمان و مهدی رحمتی در پایان نیمه اول بوجود آمد گفت مشکل خاصی نبود. رحمتی بابت خوشحالی پس از گل مسلمان از او ناراحت بود و به همین خاطر در بین دو نیمه سمت رختکن ما آمد و مسلمان هم از او عذرخواهی کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص بحث و جدالی که بین او و پروپیچ پیش آمد، عنوان کرد: من چند سال با مربی کروات کار کرده‌ام و مربی حال حاضر تیممان هم اهل این کشور است آن وقت پروپیچ فکر می‌کند من متوجه نمی‌شوم او به زبان کروات چه حرف‌های زشتی به من زد. او هر چه گفت لیاقت خودش و خانواده‌اش بود. اصلا به هیچ کس ربطی ندارد ما چطور خوشحالی می‌کنیم هر کس آزاد است هر جور دوست دارد خوشحالی کند، پروپیچ اصلا کجای استقلال است؟

بنگر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش 4 گل به استقلال بزند گفت: ما فکر می‌کردیم استقلال را ببریم به همین نیت هم به میدان‌ آمدیم و حتی قبل از بازی در رختکن بازیکنان گفتیم که ما در دربی بباز نیستیم. فکرش را نمی‌کردیم با 4 گل این بازی را ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و من این برد را به هواداران مخصوصا مازندرانی‌ها تبریک می‌گویم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امین ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلال پنجم میشه
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    1 1
    یکی از بیخودترین بازیکنانی ایران,اخلاق نداشته باشی هیچی نیستی. حالا دویستا منفی بدین.
  • مجید ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    واقعا بی ادب ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    عشق است بنگر با تعصب
  • هادی اقا ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    آخه مربیان بنگر بهش فحش میدن، برای همینم میدونسته پروپچیچ چی مگه! ؟!؟!!!!!
  • کاپیتان ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    این چرا اینجوریه؟ فکر کردی کی هستی؟؟؟ والا ارزش یه معلم یه مهندس یه کارگر بیشتره یا تو؟ تو که نه تحصیلات نه درک نه خرد نه تقوات از اونایی که میان بازیتو تماشا میکنن بیشتر نیست( لا اقل خیلی هاشون) پس ادب داشته باش درست حرف بزن چون یه کم پول داری و بقیه تشویقت میکنن دور برت نداره اتفاقا به همه هم مربوطه که شما چجوری خوشحالی میکنی! به کسی مربوط نیست! عجب یاداوری کنیم ماجرای حماسه ساز شیس و نصرتی رو اونا هم لابد فکر میکنن به کسی چ مربوط!
  • امیر ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    واقعا متاسفم برای این فوتبال که بازیکن با یک برد از خود بی خود میشه اون بازی که پیروزی استقلالرا 3-2 برد علی کریمی گفت سه بار استقلال برده این بازی ما بردیم استقلالی ها ناراحت نباشن ببین به جای اسطوره کی اومده بازیکن پیروزی شده زند باد علی کریمی اسطورفوتبال ایران
  • محمدرضا ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    کاپیتان عزیز.خودتو ناراحت نکن از استفراغیا جز این انتظارنمیره.. اخ که امروز چقدرخوشحال شدم. میگم استقلال حالا واقعا۴تاخورده؟؟خخخخخخخخخخ هاهاهاهاهاها
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خودت بی ادبی
  • موریس ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    با اخلاق های شما رو هم دیدیدم .نمونه زنده اش همین عمران زاده که خدای اخلاق بازیکنان ایرانی هست . صادقی ، برومند نوازی ..همیشه شما تیم اخلاق بودید !!!!!!
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    کاپیتان یه تیم نماد اون تیمه ببینید نماد لنگو. به هیچکس ربطی نداره چه طوری خوشحالی میکنیم! یاد خوشحالی شیث و نصرتی مینداره ادمو تو بازی با داماش! اونا هم طرز تفکرشون همین بود.خخخ واقعا چرا حاشیه پول لیس اینجوریه؟ یه زمانی هم پیام صادقیان و شیث اسطورشون بودن. یه روز داورا چتر حمایتیشونو از این تیم بردارن بلافاصله سقوط میکنه دسته دو. همه شاهد بودن که بعد از اون جلسه توجیحی داوران و محروم کردن بهترین داور اسیا برای لنگ ورق برگشت و لنگ از قعر جدول به صدر جدول رسید. همین طارمی رکورد دار تمارض جهانه. فقط هفت هشت تا خودش یه تنه پنالتی گرفته. تو دربی هم که دو تا گل افساید دیدیم اون گل چهارم که بیست متری تو افساید بودن . باشه ما هم گوشامون درازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس