یکی از مهم ترین دربی‌های چند سال اخیر از ساعت 17 امروز در استادیوم پر از تماشاگر آزادی برگزار شد و تیم پرسپولیس با درخشش مهدی طارمی با 4 گل استقلال را شکست داد و به صدر جدول راه یافت.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا دقیقه 5؛ پرسپولیس 0 - 0 استقلالگروه ورزشی مشرق - پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:00 امروز (جمعه)  دربی 82 را در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی بزگزار کردند و در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا پرسپولیس به صدر جدول برسد. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار را اینجا ببینید)

پرسپولیس 4 -2 استقلال
گل‌ها: مهدی طارمی دقیقه 5 و 35 و رامین رضائیان دقیقه 54 و محسن مسلمان دقیقه 85 برای پرسپولیس و جابر انصاری دقیقه 55 و امید ابراهیمی دقیقه 88 (پنالتی) برای استقلال (فیلم گلهای دربی 82 را اینجا ببینید)

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار با مشرق همراه باشید:

نیمه اول:

دقیقه 1: اولین پاس اشتباه از سوی استقلالی ها با ارسال میلاد فخرالدینی برای خسرو حیدری شکل گرفت.

دقیقه 1: اولین اشتباه داوری با عدم اعلام کرنر برای پرسپولیس توسط ضربه سر حنیف عمران زاده و مشایعت توپ توسط طارمی اتفاق افتاد.

دقیقه 2: پرسپولیسی ها توسط فرشاد احمدزاده در جناح راست فرصت ارسال را داشتند که شماره 10 پرسپولیس در دریبل بازیکن روبرویش ناموفق بود و توپ را از دست داد.

دقیقه 4: برخورد فرشاد احمدزاده با امید ابراهیمی برای تصاحب توپ به درستی از سوی ترکی ادامه بازی اعلام شد.

دقیقه 5؛ گل پرسپولیس: فرشاد احمدزاده پاس رو به عقب خوبی برای نوراللهی مهیا کرد که ضربه این بازیکن را رحمتی به طور ناقص مهار کرد و در ادامه مهدی طارمی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.


پایان افسانه 4 برای آبی‌ها/ پرسپولیس با گلباران استقلال به صدر رفت + جدول و عکس و فیلم
دقیقه 10: شوت ناامید کننده‌ی امید ابراهیمی از میانه میدان با اختلاف زیاد به اوت برای پرسپولیسی ها تبدیل شد.

دقیقه 11: مهدی طارمی پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و ضربه اش را به نحوی زد که توسط رحمتی مهار شد که در ادامه داور با اعلام آفساید بازی را قطع کرد.

دقیقه 13: استقلالی ها در یک ضد حمله توسط خسرو حیدری در تدارک هجوم به سمت دروازه پرسپولیس بودند که مهدی طارمی با حضور در یک سوم دفاعی تیمش به همراه بنگر این حمله را خنثی کرد.

دقیقه 14: در زمان پرتاب اوت به سود پرسپولیس، کمک داور از رضاییان درخواست داشت زودتر این کار را انجام دهد که با اعتراض مدافع پرسپولیس همراه شد و او اعلام کرد قصد تلف کردن زمان بازی را ندارد.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا پایان نیمه اول؛ پرسپولیس 2 - 0 استقلال
دقیقه 15: اشتباه حنیف عمران زاده در ارسال پاس رو به عقب برای رحمتی نزدیک بود طارمی را صاحب فرصت کند که دروازه بان استقلال زودتر از گلزن پرسپولیس توپ را از ان خود کرد.

دقیقه 16: اعلام خطای هند یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال کرد که توپ ارسالی حیدری توسط سوشا مکانی به خوبی مشت شد و این فرصت از آبی پوشان گرفته شد.

دقیقه 17: ارسال پاس بلند برای آرش برهانی، این بازیکن را در موقعیتی تک به تک با سوشا مکانی قرار داد که ضربه اش به بیرون زده شد اما داور اعلام کرنر کرد.

دقیقه 17: ضربه کرنر را استقلالی ها به بیرون محوطه جریمه فرستادند که شوت سر ضرب امید ابراهیمی بار دیگر به کرنر برای این تیم تبدیل شد.

دقیقه 18: دومین کرنر پیاپی برای استقلال را خسرو حیدری در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شد که ضربه اش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه  19: تذکر به سوشا مکانی برای عدم اتلاف وقت در زمان زدن ضربات کنار دروازه با توضیح این گلر به ترکی همراه شد.

دقیقه 20: بهترین فرصت استقلال روی سماجت عادل شیحی شکل گرفت و استقلالی ها از جناح راست پرسپولیس صاحب فرصت شدند که ادامه این حرکت درون شش قدم با ضربه خوبی از خسرو حیدری همراه نشد.

دقیقه 22: برانکو ایوانکوویچ به خطای اعلام شده توسط مسلمان معترض شد و ترکی از او خواست با آرامش بازی را ادامه دهد تا مشکلی برای قضاوت به وجود نیاید. هر چند سرمربی کروات پرسپولیس به کمک مترجم خود بار دیگر به این مساله و خطای اعلام شده اعتراض داشت.

دقیقه 22: ارسال ضربه ایستگاهی از جناح راست پرسپولیس بدون اینکه خطری دروازه سوشا مکانی را تهدید کند به بیرون رفت.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا دقیقه 75/ پرسپولیس 3 - 1 استقلال
دقیقه 25: ارسال زمینی مسلمان را مهدی رحمتی با پا دفع کرد و در ادامه نیز مدافعان استقلال توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 25: هواداران پرسپولیس که استرس بالایی را تجربه می کنند با یک دقیقه تاخیر یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند و به تشویق کاپیتان فقید تیم شان پرداختند.

دقیقه 25: عادل شیحی دچار مصدومیت شد و جای خود را به جابر انصاری زننده گل استقلال در دیدار رفت داد.

دقیقه 28: ارسال رامین رضاییان روی سر علی علیپور موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد که مهدی رحمتی زودتر از مهاجم سرخپوش توپ را دفع کرد.

دقیقه 30: پاس علی علیپور برای فرشاد احمدزاده و ضربه کات دار شماره 10 پرسپولیس با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31: کرنر استقلال را امید ابراهیمی با شوتی دیدنی به سمت دروازه نواخت که با برخورد به بازیکن پرسپولیس، آبی ها اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 32: بهترین فرصت استقلال روی کرنر را در یک رفت و برگشت را رضاییان و انصاری ناجی تیم شدند و در دو موقعیت توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

دقیقه 35؛ گل دوم پرسپولیس: ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را رقم زد.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا پایان نیمه اول؛ پرسپولیس 2 - 0 استقلال
 دقیقه  40: مهدی طارمی که به دنبال هت تریک در این بازی بود، پنالتی تیمش را با جنگ و جدلی زشت از رامین رضاییان گرفت و در ادامه در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی مغلوب دروازه بان باتجربه استقلال شد و  این فرصت را از دست داد.

دقیقه 41: روی خطای اعلام شده بر روی رضاییان، مسلمان پشت توپ قرار گرفت و فرصت خوبی برای بنگر ایجاد کرد که این مدافع پیش تاخته نتوانست از آن بهره ببرد.

دقیقه 2+45: ارسال خسرو حیدری از سمت راست و از روی ضربه ایستگاهی روی تیر دوم دروازه پرسپولیس خطرناک بود، اما خروج مکانی و دفع توپ باعث شد خطر از روی دروازه‌اش دور شود.

نیمه دوم:

دقیقه 48: شوت محسن مسلمان در حالت نامتعادل در آغوش مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 49: شوت راه دور جابر انصاری این بار در آغوش سوشا مکانی قرار گرفت.

دقیقه 51: شوت خسرو حیدری را سوشا مکانی با یک واکنش راهی کرنر کرد که ضربه کرنر تبدیل به ضد حمله شد.

دقیقه 54؛ گل سوم پرسپولیس: در دقیقه 53 رامین رضائیان با یک ضربه سر گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 55؛ گل اول استقلال: در دقیقه 55 ارسال خسرو حیدری با اشتباه مسلم سوشا مکانی همراه شد که جابر انصاری از این اشتباه استفاده کرد و گل اول تیم استقلال را به ثمر رساند.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا دقیقه 55/ پرسپولیس 3 - 1 استقلال
دقیقه 56: سوشا مکانی با واکنشی فوق العاده موفق شد ضربه جابر انصاری را از درون شش قدم به کرنر بفرستد.

دقیقه 57: دبل واکنش مهدی رحمتی مانع از رقم خوردن گل چهارم پرسپولیس شد، او یک بار ارسال عالیشاه به قصد گل را دفع کرد و در ادامه نیز ضربه سر علیپور را با پا دفع کرد تا تیمش گل چهارم را دریافت نکند.

دقیقه 59: ارسال دیدنی خسرو حیدری این بار به قصد باز کردن دروازه به کمک باد نزدیک بود وارد دروازه پرسپولیس شود که سوشا مکانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: خسرو حیدری از زمین بازی خارج شد و یعقوب کریمی جانشین این بازیکن در ترکیب استقلال شد. پرسپولیسی ها هم امید عالیشاه را از زمین خارج شد و مهرداد کفشگری جانشین او شد.

گزارش لحظه به لحظه دربی 82؛ تا دقیقه 65/ پرسپولیس 3 - 1 استقلال

دقیقه 63: خطای میلاد فخرالدینی روی محسن مسلمان یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سوی ترکی اعلام کرد. این ضربه را مسلمان به درون محوطه  جریمه فرستاد که توسط مدافعان استقلال دفع شد.

دقیقه 66: ارسال کرنر یعقوب کریمی برای هرایر مگویان با ضربه سر این مدافع پیش تاخته همراه شد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: وزش باد باعث شد تا پرچم کرنر از جا کنده شود و در اقدامی عجیب مسوولان برگزاری قصد داشتند از کاور نارنجی عکاسان در این رابطه استفاده کنند! در نهایت هم این ماجرا با چسب و کاور عکاسی رفع و رجوع شد.

دقیقه 68: استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را یعقوب کریمی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: پروپیچ جانشین آرش برهانی در ترکیب استقلال شد.

دقیقه 75: ضربه آزاد رامین رضائیان را به خوبی به کرنر فرستاد.

 دقیقه 76: ضربه کرنر ارسالی توسط نوراللهی را فرشاد احمدزاده نواخت که توپ با اختلافی کم به بیرون رفت تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 79: شوت مهرداد کفشگری از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 81: ضربه کاشته امید ابراهیمی را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.در برگشت هم شوت فخرالدینی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 82: ضربه علیپور را مدافعان استقلال راهی کرنر کردند.

در دقیقه 84: استقلال صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد.‫این ضربه را امید ابراهیمی زد که توپ به مدافعان پرسپولیس خورد.

دقیقه 85؛ گل چهارم پرسپولیس: در دقیقه 85 محسن مسلمان گل چهارم پرسپولیس را در ضد حمله زد.‬‎
‫بعد از این گل بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. چند لحظه به همین خاطر بازی متوقف شد.

پنالتی استقلال و گل دوم آبی ها: در دقیقه ۸۸ داور برای استقلال پنالتی اعلام کرد و محسن مسلمان روی فخرالدینی مرتکب خط شد که امید ابراهیمی این ضربه را تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

دقیقه 90+3: پرسپولیسی ها در ضدحمله یک موقعیت به دست آوردند، پاس طارمی به رضاییان رسید اما ضربه رضاییان با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه90+5: ضربه آزاد مهدی طارمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محمد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی

داور دربی هشتاد و دوم پایتخت، محسن ترکی بود. این هفتمین باری بود که ترکی، قضاوت دربی را بر عهده داشت.

حنیف عمران زاده و یعقوب کریمی از استقلال و رامین رضائیان و مهرداد کفشگری و لوکا ماریچ و محسن بنگر و مهدی طارمی از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

یعقوب کریمی و مهدی طارمی دیدار بعدی تیم خود را از دست دادند.


پرسپولیس با این برد شیرین 48 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لشگر کشی کرد. استقلال خوزستان با 47 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال تهران با 45 امتیاز به رده سوم نزول کرد.
جدول رده بندی لیگ برتر

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 پرسپولیس 26 13 9 4 42 29 13 48
2 استقلال خوزستان 26 12 11 3 27 13 14 47
3 استقلال 26 11 12 3 35 23 12 45
4 تراکتورسازی 26 10 12 4 30 21 9 42
5 نفت تهران 26 11 9 6 26 19 7 42
6 ذوب آهن 26 9 12 5 33 22 11 39
7 گسترش فولاد 26 10 7 9 32 25 7 37
8 صبای قم 26 8 12 6 26 21 5 36
9 سایپا 26 10 6 10 23 25 -2 36
10 پدیده مشهد 26 9 9 8 27 30 -3 36
11 سپاهان 26 6 14 6 26 26 0 32
12 فولاد خوزستان 25 7 7 11 20 29 -9 28
13 ملوان 25 4 11 10 17 25 -8 23
14 سیاه جامگان 26 5 6 15 18 29 -11 21
15 راه آهن 26 3 10 13 18 30 -12 19
16 استقلال اهواز 26 2 7 17 13 46 -33 13

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • صرفا جهت اطلاع ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    1 0
    بازی سیاسیه!حق پرسپولیس10 بر صفره !لعنت به سیاست :)
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    ناله ها شروع شد نفرینها شروع شد عرضه ندارید بازی کنید دیگه چرا بهونه میارید
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    ناله ها و نفرینهای استقدلالی شروع شد
  • یار غریب ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    YESSSSSSSSSSSSSS
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 1
    ایرانیا چقد سخت فوتبال بازی میکنن انگار ب ی وزنه 20 کیلویی بسته شدن و راه میرن خدایی فوتبال اروپا رو ک نگاه میکنی خیلی روان بازی میکنن ایرانیا انگار نیخاد جونشون بالا بیاد وقتی میدوئن
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 1
    احمق نیوز 4 مال 4 بازی برد پشت سر همه چرا اینقدر نفهمی لنگی بدبخته حمومی
  • حاج آقا ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    1 0
    استقلالی ها ۴ رو به ۳۰۹۰ بفرستن :)
  • دخترخاله گاوچرون ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    ضمن سلام و با سلام. گاوچرون سلام رسوند و گفت منظور من از جوجه و شاهنامه، آخر لیگ بود نه آخر بازی. ذوق نکنید. با سپاس. قصد ازدواجم ندارم.
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلال خیییییییییلی شانس آورد دوباره تاریخ 6 تاییها تکرار نشد
  • بی طرف ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اگر رحمتی نبود و داوری بی طرف تر بود شک نکنید سنگین ترین باخت استقلال رقم می خورد...
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا ده تا که نه ولی میشد کابوس شش تاییا برای آبیا تکرار بشه
  • مفسر فوتبال ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دلیل باخت استقلالی ها ضعف بدنی، خستگی و ... بود. شکم های بازیکنان استقلال حسابی در آفساید گیر کرده بود و نتوانستند اندازه لنگی ها بدوند. مظلومی هم در حد و اندازه استقلال هم نیست. از تیمی که 6 یا 7 هفته است رنگ برد ندیده انتظاری جز این نباید داشت.
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    چه ربطی به سیاست داشت؟
  • تیمسار ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    حق استقلال خوردن گل اول لنگ افساید بود یک پنالتی هم برای استقلال نگرفتن و جالبه تلویزیون حتی صحنه اهسته اش رو هم نشون داد لعنت بر مافیا
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    افای پرویز مظلومی این 4 تا گل هم به تلافی اون شعار پرویز سوبله چوبله گفتن طرفدارانتون خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • میترا ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اب بریز اونجا........ 4 تا کم بود باید 8تا میزدیم
  • ناشناس ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    مظلومی فقط برو
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    يه سلامي هم بكنيم به استقلالي ها . . . چطوريد چهارتايي ها
  • کریم شیرازی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا بازی رو باختید به کنار با این فحاشی هاتون اخلاق رو هم دارید میبازید!
  • مجید ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دمت گرم باحال بود...شیره
  • ایرانی ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اخییییی . بازی سیاسی بود ؟اگه رحمتی نبود همون ده صفر میشد ولی بلعکس ! سیاسی بود که یه پنالتی هدیه دادن بهتون ، سوزشش کمتر شه....
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    قای افشارزاده الان وقتشه که بری امریکا تعطیلات پول خوبی پس انداز کردی که کرار را دادی رفت پروپیچ را اوردی
  • مجید ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا ما میگیم 4 تایی ها .... خدایی بچه ها دل شیر داشتن...
  • هوادار ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    واسه کسی که خارجی پرست باشه همیشه مرغ همسایه غازه . از بازیهای بسیار خوب اروپا که بگذریم ، حداقل در این بازی که منظورتون بود ، حرفتون هیچ مصداقی نداشت .
  • ناشناس ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اخییییییی . سوخته......میدونم.....این نیز بگذرد......4 تا برد پشت سر هم هیچوقت وجود نداشته .
  • ناشناس ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    سرباز جان ، چیزی زدی؟؟؟؟؟
  • صرفا جهت اطلاع ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    برای رفع سو تفاهم ها :پرسپولیســــی مــیـــباشم! اینقدر نامفهوم نوشتم :(
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلال 4 بار پشت سر هم پیروزی رو نبرده 3 بار برد بعد مساوری کرد بعدش برد لطفا تاریخ رو تحریف نکنید...
  • سعید ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    لنگی جون 4 تکرار نشدنی پشت هم 4 بازی و 4 گل فرهاد دیگه ماندگار شده نمیشه با دو گل بیشتر تیمتون اونم با حماقت مظلومی فکر دیگه ای به نماد ما کنید ! داور گل افساید طارمی رو وقتی صحیح میدونه و شیرازه تیم بهم میریزه دیگه چه انتظاری میشه داشت !
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    خدا رحم کرد که بارون میومد وگرنه شستقلال 6 تایی میشد. اقای مظلومی حالا دیگه دفاع اتوبوسی میکنی
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اروپایها اگر امکانات و مدیریت ایران رو داشتن در حد عرب ها هم نبودن...
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    شانس آوردی رحمتی بود و پنالتی پیروزی خراب شد و سوشا سر خورد و باد به نفع استقلال شد و داور یه پنالتی کشک برای استقلال گرفت
  • حمید ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    به هواداران تیم رقیب بابت برد تبریک میگم! خواهش میکنم درج کن مشرق! اما ببینید چطور با پنبه سر تیم ما رو بریدند و داوری که در بازی رفت اینقدر بازی رو کش داد تا دقیقه 94 پرسپولیس گل یزنه و بازنده نباشه این بار نیز آفساید طارمی رو به اشتباه اعلام نکرد و شیرازه تیم رو بهم ریخت ...تا کی کمیته داوران قصد داره به قهرمانی پرسپولیس کمک کنه همونطور که در انزلی با تکرار خطاهای پشت هم در دقیقه های پایان بازی و عدم اخراج 2 بازیکن پرسپولیس . واقعا دستهایی تو کار نیست!!!؟
  • استقلال 4 ابدی ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    4 یعنی 4 برد پیاپی در دربی ها. شما اگر دیدار رفت رو برنده میشدید میتونستید همچین ادعایی کنید. واقعا خوشحالم که تنها فکر و ذکر پرسپولیسیا بردن استقلاله.ما برای نرفتن تیم به فینال قلعه نوعی رو ترکوندیم اینا اونوقت همین حسرتشون اینه ما رو ببرن. واقعا دممون گرم که باعث شادی عقده ایها شدیم . هم ما رو بردن افتخار کسب کردن هم بعد از نود و بوقی صدرنشینشون کردیم .
  • عليرضا ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلالي ها حالا ميتونيد تا دلتون ميخواد ٤ نشون بدين حالا بگرديد يه عدد جعلي ديگه بسازيد خخخخخخخخ هم ٤ هم ٦ هر دو قابل قبول است
  • مجید ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    به هر حال امروز ما 4 تا زدیم و استقلال 4 تایی شد.. هر بار که شما 4 رو نشون بدی پرسپولیسو سرافراز کردی.. خدایی 2 تا گل تون هم مسخره بودا!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    داداش من همون اول قشنگ فهمیدم چی گفتی. لنگی ها گیراییشون کلا ضعیفه بهشون حق بده. بیایید با آنها مهربان باشیم.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    از اين به بعد هم 4 را به استقلالي ها نشان ميدهيم و هم 6 را خخخخخخ
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اما اون چهار هم نماد چهار برد پیاپی استقلال در دربی هست که حالا حالا ها سر جاشه فکر نکنم تا 1000 سال اینده تکون بخوره اینقدر جو گیر نباشین و 4 مال استقلاله و پروفایل نذارید ابروی خودتون میره شما با همون 6 چهل سال پیشتون خوش باشین
  • عليرضا ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلالي ها حالا ميتونيد تا دلتون ميخواد ٤ نشون بدين حالا بگرديد يه عدد جعلي ديگه بسازيد خخخخخخخخ هم ٤ هم ٦ هر دو قابل قبول است
  • مجید ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    گل گفتی
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    خلاصه همه چی دست به دست هم دادن استقلال شانس آورد
  • محمد ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلالی ها از فردا عدد ۲ رونشون میدن، میدونید چرا؟ چون دو گل به پرسپولیس زدن!!! خیلیه ها...
  • هم6 هم4 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    بوی سوختگی می اااااد
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    داوری واستون پنالتیم که گرفت چرا حرف مفت میزنی بشر:)))) میبازین میگین داور کمک استقلال کرد میبرین میگین داور کمک استقلال کرد=)))))))بعدشم یک گلو که زدیم دیگه دستش در شد:)))
  • ناصر ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    ( ٤ ) استقلال ٤ بار پيروزى پشت سر هم بود يعنى ١٢ امتياز اين برد پرسپوليس فقط ٣ امتياز دارد بنابراين بهتر است از گزارش نويس با سواد تر و بى عقده وبى طرف استفاده كنيد تا اعتبار سايت خدشه دار نشود
  • شایان ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    برانکو بهترین سرمربی خارجی تاریخ فوتبال ایران چون با هیچی به اینجا رسید از ته جدول پرسپولیسیو که هیچ بازیکینی نداره جز یکی دو نفر و الان اورد صدر جدول
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    جناب مفسر کمی قدردان باش دوسال برد پشت سرهم رو مدیون مظلومی هستیم پس در حد استقلال هست..
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    عزیزم نتیجه4-2شد نه 4-0 پس زیرشو کم کن:)))
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    عزیزم دوتاگل زدیم پس درست نیس:))) بازی دوطرفس نه یک طرفه
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    مجید جان دلبندم..اگه مهم اینه بلخره چهارتا گل خوردیم مهم اینه که بلخره چه باد و چه هرچی ماهم دوگل زدیم ونتیجه چهار دوهست ...پس این حرف درست نیس...اون چهار یه چیزدیگس
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    چهار ماهم قابل قبول است..عزیزم شما از مربیتون برد دربی میخواید ما جام...شما واس برد مربی بیرون میکنین ما واسه جام..پس مونده تابرسی
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    آقا شش یه افسانه است واس پرسپولیس 4هم افسانه است واس استقلال هردوتا تیم محترمند..بعدشم نتیجه 4-2شد پس نمیشه گفت ما چهارتایی شدیم... بعدشم چرااین پرسپولیسیا اینطورن میبرن میگه سیاسیه میبازن میگه سیاسیه:))) به قول شاعر بردم جنبه میخواد:)))..بعدشم بهترین تیم ایران تو آسیا استقلاله..درصورتی که پرسپولیس یه بارم فینالو ندیده:)))
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    من اشتباهی منفی دادم...هزاران مثبتتتتت
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    مشرق عزیزم تا همین الان مشغول رقصیدن در خیابان های تهران بودم به نوبه خود این پیروزی شیرین را بهت تبریک می گویم امروز روز به یادماندنی برای من بود بازی بسیار زیبا و چشم نواز و مهیج و محیرالعقول و شگرفی از سوی بود گفته بودم که پرسپولیس استقلال را به خاک و خون می کشد البته مشرق باچندنفر از هموطنانت در گیرشدم و مورد ضرب و شتم مستوفا و مبسوطی قرارشان دادم یکی از هواداران استقلال که چشم دیدن شادی پرسپولیسی ها را نداشت خطاب به من گفت تو داعشی و اجنبی هستی در مملکت ما چه می خواهی من هم با سر رفتم تو صورتش و یک مشت جانانه هم زیر چشمش خواباندم دوستانش به من حمله کردند که زنجیرم را از جیبم در اوردم و هرسه نفرشان را زدم سیاه و کبود کردم و با یاری براردان انتظامی غائله خاتمه یافت البته از این کارم پیشمان شدم و از خداوند می خواهم که از سر تقصیرم بگذرد که بندگانش را زدم و آش و لاش کردم حسبنالله و نعم الوکیل
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    به همه استقلالیا تسلیت میگم خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • المپیا ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دوتا جوجه دویدند خوردن به هم بازی جذاب از عذاب در امد....
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    به هواداران استقلال پیشنهاد می کنم هر شب 5قرص ترانکوپین 100 برای خواب مصرف کنند شاید بهبود پیدا کنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هدیه ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    پرسپولیس استقلال را مچاله کرد
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    پرسپولیس طومار استقلال را در هم پیچید مشرق بهت تبریک میگم به همه پرسپولیس ها تبریک و شادباش می گویم
  • ناشناس ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    قطعا علی منصور لیگ اینده جبران خواهد کرد.فقط باید خطوط میانی و حمله تقویت شوند
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    بنگر زامبی هم برا ما دم دراورده
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    تو برو آب یخ بخور اصلا شما قهرمان جام باشگاه اروپا هستید عزیزم حرص نخور باشهههههههههههههه
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    واقعا واکنشهای رحمتی بی نظیر بود!! بخصوص اون ریباند که دوبار توپهای عالیشاه و علیپور رو گرفت چرا کی روش نمیارتش تیم ملی؟؟؟
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    شهرآورد قشنگی دیدیم پرسپولیس هم برد، اگر از بالاتر به بازی نگاه کنیم اصلا قرمز های دنیا این هفته با 4تا گل بازی هاشون بردن، مثل لیورپول!! یاد جام جهانی افتادم! حرف G هفتمین حرف الفبای انگلیسی هست و آلمان(Germany) برزیل را با 7تا گل برد و تو بازی فینال جام جهانی 2014 آلمان و آرژانتین بازهم آلمان توانست 7 دقیقه مانده به پایان بازی گل پیروزی را بزند یادمون نره سه تا صنعت فوتبال و سینما و فحشا برای کنترل فکری جامعه جهانی ازش استفاده می شه متفاوت فکر کنیم
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    الان حاج فتل مياد ميگه ما توي يك بازي دوازده هيچ برديم مدركش رو هم ميره از همونجايي كه پول داده نشان شواليه گرفته ميخره
  • علیرضا ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلال 4دربی پشت سر هم رو برده برید نتایج رو نگاه کنید فقط وسط این بازیه یک مساوی در جام ولایت بوده که رسمی نیست شما میخواهید تاریخ رو تحریف کنید ولی فرهاد مجیدی شاهد ه بخدا
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    استقلال ششتقلال وای وای وای واییییی
  • سیدرضا ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    عقده هاتواوردی اینجاخالی میکنی مرچه چیه کله پاچش باشه خخخخ
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام سوبله چوبله
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خوب این قرص رو میشناسی بلا
  • ایران ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    64646464646464646464646464646464646464 فقط همین. نامه تمام.
  • ابلیس ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خفهههههههههههههههههه ۴تایی عا ۶ تایی ها
  • کاکرو یوگا ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    گل اول استقلال رو باد پاس گلشو داد دومی رو هم ترکی دلش سوخت الکی پنالتی داد
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    نروژی عااااااااشقتم666666
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خخخخکچل666666
  • اشك درار مشرق ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    مشرق و تمتم ژرسژوليسي ها.بدونيد كه هنوز براي ما تموم نشده و ما باز هم نشون ميديم ژس الكي خوش نباشيد.چون من يكي زير بار حرفتون نميرم!كسايي كه معمولا ميان اينجا بايد ديگه من رو شناخته باشين كه هرچي هم جواب بدين باز من برميگردم و جواب ميدم.مشرق يادت باشه 4 دربي رو ژشت هم باختي.ژس 4 براي ما تموم نشده. 4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
  • اشك درار مشرق ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    همين ديشب هم جوري جواب قرمزها رو بعد از بازي دادم كه خنده بر لبشون خشك و شد دو نفرشون هم بغض كردن ژس بشين يسوز مشرق لنگي كه 4 براي ما تموم نشده.بدون كه اگر تيفوسي ترين هوادار استقلال هم 4 رو نشون نده من يكي نشون ميدم
  • اشك درار مشرق ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    فصل بعد هم بايد مربي استقلال خارجي باشه.چطور مربي پرسپوليس خارجي باشه و ما نباشه.اگه وزارت ورزش هم براي مربي خارجي به استقلال پول نده بيچارش ميكنيم
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    دیگه به استقلالی ها باید بگیم ده تای ها برد 6 گل و برد 4 گل.
  • احمد ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    دیگه باید به استقلال بگیم ده تای ها 6گل با 4 گل= ده گل!
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    تو یا بازی رو نگاه نکردی یا 4تایی هستی خخ
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    بو سوخته میاد 44444444444444444خخخخخخ
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    فرهاد مجیدی خخخخخخ
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام به فرهاد مجیدی و حنیف سلام برسون 44444444 ارتش سرخ
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    گوش کنید فرهاد مجیدی اینستاگرامشو قفل کرده خخخخخخخ44444444444444
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    کی شده شما از داوری ایراد نگیرید؟؟ داوری باید حنیف رو موقع پنالتی اخراج میکرد 444444444444444خخخخخخخخ
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    بو میاد خخخخخخ44444444
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    خخخخخخخخخخخ
  • اشک درار مشرق ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    علی خان!شما هرچی میخوای بگو.مهم اینه که من 4 رو نشون میدم.44444444444444444444444444444444444444444444444
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    این یارو مثل اینکه از باخت استقلال خیلی اشکش در اومده و راهب به راه کامنت میذاره
  • اشک درار مشرق ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    یارو سر تا پای هیکلته.دوست دارم کامنت بزارم،میزارم.همونجور که 4 رو نشون میدم.444444444444444444444444444444444444444 بایدجواب من هم درج کنی مشرق
  • علی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    و هرگز هم نخواهد دید...............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس