کد خبر 557511
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل به شهادت رسید.

به گزارش مشرق و به نقل از فلسطین الیوم، منابع پزشکی فلسطینی عصر پنج شنبه از شهادت یک فلسطینی در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل اشغالی خبر دادند. نظامیان صهیونیست به زعم اینکه این فلسطینی قصد اجرای عملیات با سلاح سرد را داشت به سمت او تیراندازی و وی را به شهادت رساندند.

در همین راستا جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که این فلسطینی که «ابراهیم برادعیه» نام داشته و ۴۵ سال سن داشت در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان اشغالگر مدعی شدند که این فلسطینی با خود سلاح سرد به همراه داشته و قصد داشت به یک نظامی صهیونیست حمله نماید.

از سوی دیگر در درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان اشغالگر در الخلیل ۵ جوان فلسطینی در تیراندازی این نظامیان زخمی شدند. در پی این درگیری ها یک نظامی صهیونیست نیز زخمی گردید.

منابع محلی از زخمی شدن ۵ فلسطینی مذکور در تیراندازی نظامیان صهیونیست طی درگیری هایی که پس از شهادت «ابراهیم برادعیه» در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل به وقوع پیوست خبر دادند.

در همین حال نظامیان اسرائیلی بعد از ظهر پنج شنبه دو کودک را در «البلده القدیمه» در قدس اشغالی بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست مدعی شدند که دو کودک ۱۲ ساله از «البلده القدیمه» در قدس را به زعم اینکه یکی از آنها ۳ چاقو به همراه داشته است، دستگیر کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس