کد خبر 557283
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

سیامک اطلسی دوبلور پیشکسوت با بازی در نقش یک سرمایه‌ دار نقش جدیدی را تجربه می‌کند.

به گزارش مشرق، سیامک اطلسی بازیگر مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» درخصوص نقش خود در این کار گفت: بعد از خواندن فیلمنامه «دوردست ها» آمادگی خود برای حضور در آن را اعلام کردم. «حبیب بخشی» نام شخصیتی است که در این مجموعه آن را ایفا کردم. این فرد یک کارخانه دار است که در بخش صادرات میوه به کشورهای همسایه فعالیت می کند. این تاجر کار خود را از صفر شروع کرده و به جایگاه بزرگی دست یافته است.

وی افزود: این سرمایه دار در حالی که به ثروت کلانی دست یافته است، به خانواده اهمیت فراوانی می‌دهد. در نهایت این شخصیت به این واقعیت می‌رسد که برای داشتن خیالی آسوده، لازم است به دنبال کسانی باشد که در گذشته در حق آنها اجحاف کرده است. بنابراین این افراد را پیدا کرده و اتفاقات دیگری که در ادامه کار شاهد آن خواهیم بود.

بازیگر مجموعه «مختارنامه» تصریح کرد: تهیه کننده و کارگردان «دوردست ها» دقت زیادی به چگونگی مطرح کردن مسائل اجتماعی و خانوادگی در ساخت قصه داشته‌اند. انتخاب‌ها بسیار به جا و درست بوده و حس قصه به خوبی برای تماشاچی قابل لمس است.

وی اظهار داشت: این کار ثابت می‌کند که بازیگران توانایی مانند هومن برق نورد، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی و دیگران در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. البته بازیگران جوان هم به خوبی توانسته‌‍اند از پس نقش های خود برآیند.

بازیگر مجموعه «پدرسالار» بیان کرد: فکر می‌کنم هم اکنون زمان آن رسیده است به نوع دیگری به سریالهای تلویزیونی پرداخت. در واقع به جوانها نگاه دیگری داشت. چرا که در دنیای امروز، جوانان دنیا را از دریچه سیستم رایانه خود می‌بیند. بنابراین باید به نسل جوان آزادی فکری داد. احترام به جوانها و بزرگترها باید متقابل باشد.

وی در پایان اظهار داشت: «دوردست ها» کاری بود که من به داستان آن علاقه‌مند بودم. زیرا به شکل منسجم پیش رفته است. به طور کل دیالوگ‌ها، بازی‌ها و عواملی که در آن کار کردند، بسیار خوب بوده است. امیدوارم مخاطبان هم از این مجموعه رضایت کافی را داشته باشند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس