کد خبر 556985
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از دیدار مقابل پرسپولیس را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال آخرین برنامه‌های تاکتیکی و سنگین پیش از دیدار با پرسپولیس را از ساعت 17 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد. با توجه به بارش باران زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در اختیار استقلال قرار نگرفت تا آبی پوشان مجبور شوند در زمین چمن کمپ تمرین کنند.

* به جز محسن کریمی و روزبه چشمی که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود تمرین آبی پوشان غایب دیگری نداشت.

* مطابق روزهای گذشته و در جهت حمایت از تیم استقلال منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد. وی پیش از شروع تمرین در رختکن با برخی از بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها از پیشکسوت و اسطوره باشگاه استقلال سوال می‌کردند آیا واقعا تصمیم دارد روز جمعه روی نیمکت بنشیند یا خیر که پورحیدری اعلام کرد فعلا چیزی مشخص نیست و باید نظر پزشکش را جویا شود.

* دروازه‌بانان تیم استقلال مطابق روزهای گذشته کمی زودتر از سایر بازیکنان تمرین کردند.

* پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین امروز با بازیکنان صحبت کرد و نکات و توصیه‌های لازم را به ‌آن‌ها یادآور شد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و در قالب گروه‌های چهار نفره بازی آقا وسط انجام دادند. در بخش بعد فوتبال در نیمی از زمین صورت گرفت و البته بازیکنان در مرحله پایانی ارسال از جناحین را پشت سر گذاشتند. در این قسمت مربیان استقلال و پرویز مظلومی از بازیکنان خواستند مراقب تکل‌های خود باشند و با توجه به لغزندگی زمین به یکدیگر آسیب نرسانند.

* بازیکنان تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان تمرین با اتوبوس راهی هتل اسپیناس واقع در سعادت ‌آباد خواهند شد تا به اردویی که از امروز تشکیل شده برسند.

* قرار است با هماهنگی مسئولان باشگاه استقلال فردا تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه در محل تمرین برای دادن روحیه به بازیکنان حضور پیدا کنند.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 17 برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت روز جمعه در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که آبی پوشان میهمان این بازی هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس