کد خبر 556650
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

اگر قبلا در نرم افزار تلگرام از گروهی خارج شده‌اید و دوباره قصد دارید به گروه باز گردید این ترفند به کمک شما خواهد آمد..

  به گزارش مشرق، در نرم افزار تلگرام دوستان و آشنایان شما را به گروه‌های مختلف دعوت می‌کنند و صفحه تلگرام شما پر از گروه می‌شود در این زمان شما از گروه خارج یا به اصطلاح  Left می‌دهید. اگر به تلگرام وب سر زده باشید، آثاری از گروه‌هایی که لفت داده‌اید را مشاهده می‌کنید البته این قابلیت فقط در نسخه تلگرام وب ثبت می‌شود.
 
ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش
 
در این قانون افرادی که در گوره عضو هستند نمی‌توانند شما را اد یا دوباره برگردانند، و فقط با در دست داشتن لینک گروه می‌توانید دوباره به گروه بازگردید.
 
 ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش

اگر لینک گروه را نداشته باشید چگونه به گروه باز گردید؟
 
خوشبختانه نرم افزار تلگرام برای کاربرانش یک راه بازگشت به گروه گذاشته است تا کسانی که پشیمان می‌شوند و یا دوباره می‌خواهند عضو همان گروه شوند از این ترفند استفاده می‌کنند.  
 
برای بازگشت به گروه های خارج شده مراحل زیر را دنبال کنید.
 
1- به آدرس http://web.telegram.org مراجعه کنید و حساب کاربری تلگرامتان را وارد کنید.

 ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش
 
3- نام گروهی که از آن لفت داده اید را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
 
ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش
 
4- روی اسم گروه کلیک کنید و گزینه ی Return to group.
 
ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش

ترفند بازگشت به‌گروه‌های حذف شده تلگرام +آموزش
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخمد ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    دروغ میگه ... میخواد تلگرامتونو هک کنه ... من اینکارو طبق دستوری که داده بود انجام دادم ...یه صفحه بهت میده که عین صفحه تلگرام موقعی که ازت شماره تلفن میخواد برای ارسال کد ... مونتها اصلا کدی به تلفنت نمیاد ... یه کد روی خود صفحه تلگرام بهت میده که اونو وارد کنی ... بعدش دقیقآ همون لیست گروهها وافرادی که داری رو بهت میده ... هیچ گروهی که قبلا ازش خارج شدی رو نمیده .... متاسفانه با این ترفند کدی رو که اونا برای هک تلگرامت بهت دادن وارد کردی بعلاوه شماره تلفنت ... حالا تمام لیستت با یوزر شما در آختیار اوناست .... منکه سریعآ برنامه تلگراممو unistall کردم ... دوباره نصب کردم ... البته با کدی که به تلفنم اومد ... گول این تزفندهارو نخورید .... من خوردم ... شما نخورید خواهشآ .... این کسیکه این مطالبو براتون میزاره خودش هیچ اطلاعی نداره از هک شدن ... توسط کسی اغفال شده و منتشر میکنه رو سایت .... مراقب باشید .... هیچکس جز خودتون امین تر نیست برای شما ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس