کد خبر 556357
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

ر‌ئال‌ ماد‌رید با شکست ولفسبورگ می‌تواند رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا به نامش ثبت کند.

به‌ گزارش ‌مشرق، مارکا نوشت: ر‌ئال‌ ماد‌رید امشب می‌تواند برابر ولفسبورگ رکورد دیگری در تاریخ خود به ثبت برساند.

این تیم سه گل با ششمین نیمه نهایی پی در پی خود فاصله دارد. آنها هیچ گاه 6 بار پیاپی به این مرحله صعود نکردند. بهترین آمار پنج صعود پیاپی محلی است. این رکورد از فصل 11–2010 تا 15–2014 بدست آمده است و مشابه رکورد فصل‌های 56–1955 و 60–1959 است.

در آن سال‌ها رئال مادرید پنج جام نخست اروپایی‌اش را فتح کرد. مادرید در مرحله یک چهارم نهایی میلان، یونایتد واشاش مجارستا، اتلتیکومادرید و بارسلونا را شکست داد و سال بعد در مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا حذف شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

آمار جدید مادرید سه فصل را با هدایت ژوزه مورینیو و دو فصل سرمربیگری آنچلوتی به ثبت رسیده است. در پنج فصلی که در نیمه نهایی حضور داشته است تنها یک بار به فینال رسید و آن را با شکست اتلتیکو در فصل 14 – 2013 فتح کرد. در نیمه نهایی آن سال بایرن مونیخ را با پنج گل شکست دادند اما برابر بارسلونا، بایرن مونیخ، دورتموند و یوونتوس از صعود به دیدار نهایی ناکام ماندند.

مادرید برای صعود به نیمه نهایی ابتدا باید از مرحله یک چهارم نهایی می‌گذشت. حذف تاتنهام گرت بیل و لوکامودریچ اولین پیروزی در یک مرحله یک چهارم نهایی از این مجموعه است. در سال 12 – 2011 آپوئل نیکوزیا ، یکی از ضعیف‌ترین حریفانش در این مرحله را حذف کرد. فصل بعد گالاتاسرای را پشت سر گذاشت. مادرید با هدایت آنچلوتی دورتموند را به سختی شکست داد و یک سال پس از آن اتلتیکومادرید را به زحمت و با تک گل چیچاریتو مغلوب کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس