کد خبر 556311
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی از حالا نیاز به آرامش، تعامل و امکانات دارد و باید تمهیدات لازم برای پرواز‌های تیم ملی اندیشیده شود.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در خصوص گروه تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: گروه‌ها تقریباً مشابه هم است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

وی افزود: در گروه Aتیم‌های ایران و کره جنوبی حضور دارند و در گروه دیگر استرالیا و ژاپن شانس اول صعود هستند. تیم قطر در گروه ما قرار دارد و عربستان در گروه دیگر که اگر بخواهیم این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنیم باید گفت تیم قطر با توجه به اینکه از بازیکنان ملیت‌های کشورهای قدرتمند دنیا استفاده می‌کند حریف راحتی برای ایران نخواهد بود. تیم‌های دیگر هر دو گروه هم از قدرت تقریباً یکسانی برخوردارند.

مدیر ورزشی تیم ملی در واکنش به این پرسش که آیا هم‌گروه شدن ایران با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و قطر با توجه به شناختی که از دوره قبل از آنها داریم اتفاق خوبی است، یادآور شد: مطمئناً این شناخت دو طرفه است. این تیم‌ها در دوره قبل هم در گروه ایران حضور داشتند و تیم‌های خوبی به حساب می‌آیند. آنچه مسلم است ما برای صعود به جام جهانی حریف راحتی پیش‌رو نداریم و کارمان سخت‌تر از همیشه است.

پیروانی با تأکید بر اینکه تیم ملی برای صعود به جام جهانی باید به خوبی تدارک ببیند، عنوان کرد: بدون شک حریفان برای صعود به جام جهانی به بهترین شکل تدارک می‌بینند و ما هم باید این شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم، به‌خصوص اینکه سفر‌هایی به شرق آسیا برای رویارویی با تیم‌های کره و چین در پیش داریم و باید امکانات پروازی به بهترین شکل فراهم باشد تا در جریان مسابقات از این لحاظ به مشکل برخورد نکنیم. از همین حالا باید تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: نیاز به آرامش، همدلی، تعامل و فراهم کردن امکانات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. مطمئناً هر دوره صعود به جام جهانی برای همه تیم‌ها سخت‌تر می‌شود، از این جهت که تیم‌های حاضر در مرحله گروهی نهایت تلاش خود را می‌کنند تا افتخار حضور در جام جهانی را پیدا کنند. باید از همین حالا به فکر این باشیم که بهترین امکانات را برای تیم ملی جهت حضور پرقدرت در مرحله مقدماتی جام‌جهانی فراهم کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس