معاون بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: سی امین بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه به همت بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در منطقه «اسفندک» شهرستان سراوان افتتاح و به مدت یک هفته به مردم منطقه به صورت رایگان خدماتی را ارایه می دهد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار غلام‌علی کفاش، معاون بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: همزمان با آغاز رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی جنوب شرق کشور، بیمارستان صحرایی برای خدمت‌رسانی به مردم نیز فعالیت خود را از صبح امروز شروع کرده است.

وی افزود: این بیمارستان از ساعت هفت صبح امروز ارائه فعالیت‌های پزشکی درمانی خود را با بهره‌گیری از 95 نفر از پزشکان و کادر درمانی آغاز کرده و تا یک هفته به ارائه خدمات ادامه می‌دهد.

کفاش با بیان اینکه این بیمارستان توسط مرکز بهداری شمال شرق سپاه در این منطقه احداث شده، گفت: در این بیمارستان تمام خدمات بهداشتی، کلینیکی، پاراکلینیکی، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه، اورژانس، رادیولوژی، اطفال، جراحی قلب و عروق، زنان و زایمان و عفونی، داخلی، ارتوپدی و چشم‌پزشکی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

معاون بهداری قرارگاه قدس اضافه کرد: همزمان با افتتاح این بیمارستان یک بیمارستان صحرایی دیگر نیز ویژه رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) در بخش «جالق» شهرستان سراوان با بهره‌گیری از 45 نفر شامل پزشکان و کادر درمانی به‌منظور پشتیبانی از رزمایش از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مردمی که در این بیمارستان نیاز به طول درمان یا درمان تکمیلی داشته باشند، ادامه درمان آنها به‌صورت رایگان در بیمارستان نبی اکرم(ص) سپاه در زاهدان پی گیری می‌شود.   

گفتنی است رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران از صبح امروز با حضور سرلشکر باقری رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس