کد خبر 555769
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

گروه های تروریستی طی حمله ای هماهنگ شده و بی سابقه در دو سال اخیر، عصر روز شنبه 21 فروردین به ریف جنوبی حلب یورش بردند که با مجاهدت رزمندگان اسلام، بصورت کامل دفع شد.

سنگین‌ترین حمله تروریستی به ریف جنوبی حلب دفع شد
 به گزارش مشرق، دفتر رسانه ای مقاومت اسلامی نـُجـَبا اعلام کرد: گروه های تروریستی طی حمله ای هماهنگ شده و بی سابقه در دو سال اخیر، عصر روز شنبه 21 فروردین به ریف جنوبی حلب یورش بردند که با مجاهدت رزمندگان اسلام، روز گذشته ــ 22 فروردین ماه ــ بصورت کامل دفع شد.

در این حمله ساماندهی شده گروه های تروریستی "جبهة النصرة"، "فیلق الشام"، "جند الأقصی"، "کتائب نور الدین الزنکی"، "الجبهة الإسلامیة" و "جیش الفتح" حضور داشتند.

گروه های تروریستی در جریان این حملات گسترده بی سابقه در سودای تصرف "خان طومان"، "خالدیه"، "قلعجیه"، "زيتان" ، "برنه"، غرب "الحاضر" و ارتفاعات "الزیتون" بودند.

خبرنگار شبکه ماهواره ای النـُجـَبا که در میدان حاضر بود، شمار تروریستهای حمله ور شده به سوی مناطق و شهرکهای یادشده را بیش از 1000 نفر اعلام کرد.

رزمندگان نـُجـَبا در ضد حملات توانستند دو خودروی ضد زره نوع BMB، تعداد زیادی سلاح سنگین نوع 14.5، توپ 106 و بسیاری از سلاح های سبک را به غنیمت بگیرند.

آنان همچنین یک تانک T55 و یک لودر حفر کمین که متعلق به تروریستهای جبهه النصره بود را در زیتان منهدم کردند.

یگان موشکی مقاومت اسلامی نـُجـَبا نیز تجمع دسته ای از عناصر جبهه النصره در مخفیگاهی در الزربه را بمباران کرد که طی آن، بیش از 15 تروریست به هلاکت رسیدند.

مجاهدان این گروه مقاومت یک سلاح نوع 23 (رشاش) را که متعلق به تروریستهای تکفیری بود در برنه هدف قرار داده و نابود کردند.

تروریستها پس از پایان حملات شدید خود، بدون هیچ دستاوردی، با شکستی مفتضحانه به مناطق تحت سیطره خود گریختند.

طی این عملیات رزمندگان اسلام که موجب شکست تروریستهای تکفیری شد؛ «عباس مزهر ناصر الفرطوسی» فرمانده یکی از گردانهای مقاومت اسلامی نـُجـَبا به نام جهادی "عباس عماره"، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس