کد خبر 555614
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم در خط دروازه و دفاع کمی متزلزل است.

به گزارش مشرق، جواد منافی با اشاره به برتری 2 بر یک پرسپولیس برابر ملوان به گفت: این یک بازی بسیار مهم بود. به نظر من پرسپولیس یکی از ارزشمندترین بردهای این فصل را به‌دست آورد که می‌تواند در راه قهرمانی خیلی به این تیم کمک کند. آنها در این بازی حساب‌شده کار کردند و گرفتن سه امتیاز در انزلی واقعا هنر بزرگی بود. این برد می‌تواند شرایط روحی پرسپولیس را برای دربی خیلی بالا ببرد.

وی درمورد اینکه پرسپولیس چقدر برای شکست دادن استقلال شانس دارد، عنوان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و ربطی به شرایط دو تیم نخواهد داشت. پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد، چون در خط هافبک و حمله شرایط بسیار خوبی دارد. اگر پرسپولیس در خط دفاعی و دروازه باهوش عمل کند، شانس خوبی برای پیروزی در دربی دارد. متأسفانه خط دروازه و دفاع پرسپولیس کمی متزلزل عمل می‌کنند و امیدوارم در روز دربی کمترین اشتباه را داشته باشند. پیروزی در دربی پل قهرمانی پرسپولیس است.

مربی پیشین پرسپولیس درمورد محرومیت کمال کامیابی‌نیا برای بازی روز جمعه گفت: او یک هافبک انرژیک و دونده است که می‌توانست در این بازی به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم جانشین کامیابی‌نیا بتواند بهترین بازی را در دربی انجام دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس