نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا به وعده‌هایش در رابطه با برجام عمل نکرده و عمل نمی‌کند و این فرقی با پاره کردن برجام ندارد و متاسفانه آقایان سکوت کرده‌اند و این جای تعجب دارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان وزیر انرژی آمریکا مبنی بر اینکه پاره کردن برجام توسط رئیس جمهور بعدی این کشور، امکان‌پذیر است، گفت: منظور از اینکه رئیس جمهور بعدی آمریکا می‌تواند برجام را پاره کند به این معنی است که رئیس جمهور بعدی آمریکا به برجام عمل نمی‌کند، ولی آیا مگر تا به امروز به برجام عمل کرده‌اند که در آینده نخواهند این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه طرف ایرانی به تمام وعده‌های خود که در رابطه با برجام داده عمل کرده‌ است، ادامه داد: مسئولان دولت و مخصوصا آقای ظریف باید به مردم بگویند کدام یک از وعده‌های آمریکا در رابطه با برجام عملی شده‌است. بگویند که وعده آمریکا برای برداشتن تحریم‌ها چه شد؟ وعده آزاد شدن تراکنش دلاری چه شد؟ و اینکه وعده‌های دیگری که قرار بود توسط امریکا انجام شود چرا محقق نشد.

نبویان ادامه داد: طبق برجام قرار بود مشکل سوئیفت حل شود، امروز می‌گویند سوئیفت باز است اما مبادله امکان ندارد، به نظر می‌رسد واقعا ما را مسخره کرده‌اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی آمریکا چه برجام را پاره کند چه نکند فرقی ندارد آنها همین الان هم به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود: متاسفانه اگر آمریکا هم بی‌خیال شود، این دوستان ما در داخل بی‌خیال نمی‌شوند. روز به روز به بیکاری جوانان اضافه می‌شود، هر روز تعداد کارخانه‌های تعطیل افزایش می‌یابد، واردات بی‌رویه در حال افزایش است و مسئولان دولت چیزی برای گفتن ندارند.

نبویان تصریح کرد: چون مسئولان چیزی برای عرضه کردن ندارند به دروغ برخی مسائل را مطرح می‌کنند که صورت مسئله را پاک کنند. به اعتقاد بنده متاسفانه از بین رفتن منافع مردم اهمیتی برای برخی از مسئولان ندارد.

وی در خاتمه اظهارداشت: تنها چیزی که مشخص است این است که آمریکا به وعده‌هایش در رابطه با برجام عمل نکرده و عمل نمی‌کند و این فرقی با پاره کردن برجام ندارد و متاسفانه آقایان سکوت کرده‌اند و این جای تعجب دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    حقیقت رو که به مردم نمی گید که ما نظر بدیم و بدونیم بلاخره بجام ثمر داشته یا نه پس نظر هم نمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس