کد خبر 555456
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

رژیم صهیونیستی در اقدامی 7 زن فلسطینی را از ورود به مسجد الاقصی و خواندن نماز در آن منع کرد.

 به گزارش مشرق، پلیس رژیم اشغالگر روز گذشته (شنبه) حکم تبعید 7 زن فلسطینی از محله قدیمی قدس اشغالی و مسجد الاقصی را صادر کرد.

احکام صادر شده مدت زمانی بین 4 تا 6 ماه را دربرمی‌گیرد و به موجب آن، این زنان فلسطینی اجازه خواندن نماز در مسجد الاقصی را ندارند.   

«ام ایهاب»، یکی از این 7 زن فلسطینی درباره احکام صادر شده توضیح داد: نیروهای پلیس رژیم اشغالگر پس از فراخواندن شماری از زنان فلسطینی ساکن قدس اشغالی به مرکز پلیس القشله، حکم ممنوعیت آنها از حضور در مسجد الاقصی را به آنها تسلیم کرد.

ام ایهاب با بیان اینکه پلیس رژیم اشغالگر وی را برای 5 ماه از رفتن به مسجد الاقصی منع کرده، گفت: پلیس رژیم اشغالگر پس از مخالفت «سمیحه شاهین» از امضای حکم عدم رفتن به مسجد الاقصی به مدت 6 ماه، مدارک شناسایی وی را ضبط کرد.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم اشغالگر صبح روز گذشته با یورش به منزل «سماح دویک»، خبرنگار زن فلسطینی در کوی «راس العامود» قدس اشغالی اقدام به بازرسی خانه و بازداشت وی کرد.

دویک از خبرنگاران شبکه خبری «قدس» است که در لیست موسوم به «فهرست طلایی» رژیم اشغالگر قرار داشت. این لیست زنان فلسطینی را شامل می‌شود که برای چند ماه از ورود به مسجد الاقصی و خواندن نماز در آن منع شده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس