آلا با تولید هزاران ساعت فیلم آموزشی و تالیف صدها کتب آموزشی الکترونیکی مقاطع دوم،سوم وچهارم دبیرستان را به طور کامل تحت پوشش قرارداد و در سال جدید سعی بر پوشش دوره ی ابتدایی، نظام آموزشی جدید و ایجاد بخش دانشگاهی خواهد کرد و بدین طریق استمرار خود در رسیدن به هدف توسعه ی عدالت آموزشی را نشان خواهد داد.

به گزارش مشرق، این طرح در راستای توسعه عدالت آموزشی ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام شده و برای اولین بار در کشور آموزش با کیفیت برتر را به صورت رایگان در اختیار تمام دانش آموزان کشور قرار داده است.

مدیر آلا در این زمینه گفت: آلا باهدف برقراری عدالت آموزشی در کشور عزیزمان ایران، همچنین اشتغال‌زایی برای جوانان این مرزوبوم، اقدام به برنامه‌ریزی برای تأسیس اولین پایگاه اینترنتی آموزشی رایگان برای مقاطع ابتدایی، دبیرستان و دانشگاهی نمود.

وی اظهار داشت: علی رغم محدودیت های مالی، در فاز اول مقطع چهارم دبیرستان که مهم ترین دوره آموزشی در رقابت کنکور سراسری است و در فاز دوم امتحانات نهایی مقطع سوم دبیرستان که 25 درصد کنکور را شامل می شوند و مقطع دوم دبیرستان را به طور کامل تحت پوشش قرار دادیم، در فاز بعدی المپیادهای علمی چون فیزیک و نجوم تحت پوشش قرار گرفته است و اکنون قصد داریم علاوه بر تنوع بخشی به مدرسان و دوره ها، مقاطع پایین تر، نظام آموزشی جدید و بخش دانشگاهی را به آلا اضافه کنیم.

وی افزود: آلاء فیلم¬های آموزشی تولید شده را به همراه جزوات آموزشی آن بر روی پایگاه اینترنتی خود به نشانی sanatisharif.ir جهت دانلود رایگان و با لینک مستقیم قرار داده است و  با تعبیه ی انجمن آلاء در پایگاه اینترنتی خود این امکان را فراهم کرده است که دانش آموزان و دانشجویان به صورت آنلاین مشکلات و سوالات درسی خود را مطرح و جواب مربوطه را به صورت مباحثه ای دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اگر می دانید دانش آموز نیازمندی امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از کلاس ها را ندارد، آلا اجازه انتشار رایگان این کلاس ها را داده است. کلاس های روزانه را می توانید بر روی لوح های فشرده دخیره کرده و در اختیار وی قرار دهید، اما حق گرفتن هیچ هزینه ای و تحت هیچ عنوانی را از دانش آموزان ندارید.

در این روزهایی که مردم خیّر در سراسر کشور اقدام به گستردن سفره های نذری نموده اند، کمک به آلا نیز به عنوان یک نذر فرهنگی برای خیرین فراهم شده است. علاقمندان به سادگی می توانند در تامین هزینه های آلاء مشارکت نمایند. از نظر شرعی نیز آلاء متعهد شده است که از این مشارکت ها برای حفظ، نگهداری، توسعه و بهبود خدمات خود استفاده کند و همچنین متعهد شده است که این طرح برای همیشه رایگان باشد.

علاوه بر واریز کمک های نقدی، کمک دیگری که خیرین می توانند به این طرح نمایند، معرفی چنین طرحی به دوستان و همکاران خود است تا از طریق ارتباط های مردمی به گوش دانش آموزان نیازمند برسد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فاطمه ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    18 0
    سلام الایکی ازبهترینهای موجوددردنیاست بنظرم عالی کارکردن مدیریت سایت ودبیرستان من خودم خیلی کمک گرفتم ازالا ان شالاه که الاهمیشه باشه وبدرخشه تنهاگروهیودیدم که انقدربه فکر اقشارمختلف مردم باشن خداخیرشون بده ان شالاه وسلامت باشند.
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    9 0
    آلاء عااالیه....حرف نداره...خدا به همه دست اندرکاران این طرح عام المنفعه خیر بده
  • محمد ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    6 0
    دمشون گرم . آدم باورش نمیشه تو این دوره زمونه . جالب بود
  • فاطمه ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    4 0
    الاعالیییییییه.
  • Glare ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    3 0
    عاااالی و بی نظیر ♡
  • مهدی ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    5 0
    من از فیلمای گسسته عربی و فیزیکشون استفاده کردم بدون اغراق میشه گفت از بهترین دبیرا استفاده شده تو این مجموعه؛ از مسئولین انتظار میره از همچین طرح هایی حمایت کنن
  • kamyab ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    5 0
    واقعا عالیه من سوم دبیرستان رشته ریاضی هستم من از وقتی که از آلا استفاده می کنم دیگه استرسی واسه نهایی ندارم امیدوارم طرح موفقی در آینده باشه
  • یسری ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    5 0
    از آلائی ها ممنونم .....به من که خیلی کمک کردن
  • سمانه برومند ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    5 1
    الابهترینه....اینواز ته قلب میگم...من وهمه اونایی که ازاین طرح تاحالا خبردارن..خیلی مدیونیم....اونقدری که ازپس جبرانش عمرااگه بربیایم...پس میسپاریمش به خدااااکه خودش جبران کنه براشون
  • محمد شیراز ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    2 0
    بهترینای ایران اونجان
  • سحر صدری ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    3 0
    بسم الله. سلام. الا فوق العادست... من از فیلم های زیست و شیمی و عربی و دینی و ادبیات و زبان خارجش استفاده کردم. و خیلی سودمند بودن. بنظر من که استادان طرح آلا اگر از استادن مشهور و پر آوازه ی کنکوریه بیرون بهتر نباشن ولی پایین تر هم نیستن. پیشنهاد من به شما: حتما از ویدیوهای الا استفاده کنید...شک نکنید که با این کار موفقیتتون تضمین میشه.
  • احمدرضا ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    4 0
    حرکت عالی با محتوای عالی
  • زهرا نجفی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    2 0
    فیلم ها و جزوات آلا واقعا عالیه.از همه دبیران،مشاوران،مدریت سایت،دبیرستان وتک تک کسانی که برای موفقیت بچه ها زحمت میکشن کمال تشکر رو دارم ان شا الله همیشه سلامت باشید و اجرتون با خدا
  • mammad ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    3 0
    سلام.حقیقتا یک مجموعه فوق العاده و بی نظیر هستند که بدون چشم داشت برای پیشرفت درسی جوانان و نوجوانان تلاش میکنند انشالله همیشه پایدار و موفق باشند
  • مینا ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    3 0
    فقط‏ ‏خدا‏ ‏یک‏ ‏دردنیا‏ ‏وصد‏ ‏در‏ ‏اخرت‏ ‏نصیبتون‏ ‏کنه
  • شیوا IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    1 0
    ی عالمه ممنون فقط همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس