کد خبر 55519
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵

جنگ شخصیت‌ها و جریانات سیاسی در میدان مطبوعات و مجلات از قدیم الایام مرسوم بوده است.اما اگر خواننده حرفه‌ای و همیشگی نشریات باشید مدت‌هاست یک جدال رسانه‌ای با رعایت هیچ کدام از اصول اخلاقی و اسلامی در حال انجام است که یک طرف آن تیم رسانه‌ای دکتر قالیباف و طرف دیگر، یاران روزنامه نگار اسفندیار رحیم مشایی می باشند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در نگاه گذرا به روزنامه همشهری و همچنین سری مجلات منتسب به شهرداری تهران، آن چیزی که بیش از همه جلب توجه می کند، حمله‌ی همه جانبه‌ی تیم رسانه‌ای جناب شهردار، به جریان انحرافی حاضر در دولت و شخص رحیم مشایی است.

 این نوشتارها، که در قالب‌های گوناگون از طنز و هجویات گرفته تا مصاحبه‌های تخصصی می باشد این طور به خواننده القا می کند؛ تنها کسی که  به طور صادقانه با جریان انحرافی مخالفت می کند، دکتر قالیباف است و در جناح مقابل هم، مخالفت با شهردار، به عنوان اصلی ترین سیاست حامیان مشایی در روزنامه و مجلات منتسب به وی در حال پیگیری است.

اما نکته‌ی قابل توجه این است، افرادی نظیر، "م. ش"، "ا. ن. ب"، " م.ح.پ" ، "ل.س" و... روزنامه نگاران مشترکی هستند که بعضا در همشهری جوان سنگ قالیباف را به سینه می زنند و در مجله‌ی یکشنبه و روزنامه تماشا از اسفندیار رحیم مشایی حقوق می گیرند.

ارتباط تنگانگ تیم‌های رسانه‌ای قالیباف و مشایی که در ظاهر مخالف سرسخت هم هستند و در واقع از تیم خبرنگارن مشترک  استفاده می کنند، نشان از این نکته دارد که این دو شخصیت علی رغم سردادن شعارهایی علیه یکدیگر، دارای اهداف یکسانی دارند که جز با به خدمت گرفتن روزنامه نگاران حرفه‌ای اصلاح طلب امکان پذیر نیست.

لازم به ذکر است که این روزنامه نگاران با استفاده از امکانات و تسهیلات بیت المال و عمومی، از فرصت بوجود آمده در نشریات این دو جریان، برای انتشار افکار خود و تطهیر دوباره اصلاح طلبان استفاده می کنند. به طوری که مجله همشهری جوان در اولین شماره خود بعد از حماسه "9دی" به جای پرداختن به این موضوع، ویژه‌ نامه‌ی تفصیلی درباره فیلم ها و سریال‌هایی هالیوود پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    جلل خالق!
  • امیر عادل ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    هه هه هه
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    فکر نمیکنی هدف تشنجه !
  • روح اله ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    تحلیل مسخره ای بود .. مرده شور نشدید تا بفهمید موقع شستن کسی به مرده توجه نمی کنه .. من می تونم بتون ثابت کنم آقایانی که نام بردید در روزنامه های جوان و اعتماد هم کار می کنند، بعد پیدا کنید پرتقال فروش را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس