کد خبر 555074
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) دفاع از ولایت، اسلام و حرم اهل بیت (ع) را هدف اصلی مدافعان حرم دانست.

1460279262947_25080.jpg

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار رضا محمدسلیمانی اظهار کرد: زندگی شهید طاهری پر برکت بود و حدود 30 سال در سپاه پاسداران به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد.این شهید مدافع حرم با وجود بازنشستگی از کار، به دلیل بصیرت و ولایت‌مداری احساس نیاز کرد که باید از ولایت، اسلام و حرم اهل بیت(ع) دفاع کند لذا داوطلبانه و با اصرار فراوان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) ثبت نام کرد و به سوریه اعزام شد. در سوریه ماموریت مستشاری برعهده داشت که در اوج فداکاری و تلاش حرکت کرد و این وظیفه را به خوبی انجام داد. اگر فداکاری این شهید مدافع حرم نبود بسیاری از نیروهای مستشاری ما به شهادت می‌رسیدند و خسارت غیرقابل جبرانی را متحمل می‌شدیم و شهید طاهری با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شد بنابراین جوانان ما می‌توانند با تأسی از زندگی این شهدا و فداکاری خود از نظام دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه ظرفیت اعزام به سوریه محدود است، اظهار کرد: افراد زیادی برای اعزام به این مناطق داوطلب هستند و دل در گرو راه ولایت قرار داده‌اند اما ظرفیت این اعزام‌ها محدود است و بر اساس نیاز نیروی مستشاری اعزام می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه اگر برای اعزام به این مناطق اعلام نیاز شد، همکاری خواهیم کرد گفت: ما نیروی آموزش دیده و کارآزموده فراوانی داریم که داوطلب هستند برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه اعزام شوند و در صورت نیاز اعزام نیروی مستشاری انجام خواهد گرفت.

به گفته وی، برخلاف تصورات،جوانان نسل سوم و چهارم زیادی برای اعزام داوطلب هستند و اصرار دارند این کار انجام گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس