کد خبر 554882
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

مدیرگروه شبکه تلویزیونی افق از تمرکز ویژه این شبکه به روی شعار سال و برنامه‌های تابستانی این شبکه سیما خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق درخصوص سری برنامه های جدید این شبکه گفت: شبکه افق در سال جدید با رویکرد مهمی در بخش مطالبات رهبری در دستگاه ها و ارگانهای مختلف را مدنظر گرفته است و با توجه به نامگذاری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیشترین تمرکز را به روی شعار سال گذاشته ایم.

وی ادامه داد: در همین مسیر با توجه به بیانات رهبری در سال جدید، برنامه «چوب خط» را بیش از پیش با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با نگاه به جنبه های مثبت و منفی که در اقتصاد مقاومتی کشور متمرکز می شود را  به صورت پرونده های موضوعی بررسی و پیگیری می کند.

ناجی توضیح داد: در سال جدید قصد داریم به صورت خیلی جدی تر از صاحب نظران و اندیشمندان اقتصادی به وی‍ژه دولت مردان دعوت کنیم و اگر در برنامه هم حاضر نشدند جای صندلی آنها را خالی می گذاریم و اعلام می کنیم.

مدیر گروه برنامه تلویزیونی شبکه افق در خصوص بخش دیگری از برنامه «چوب خط» بیان کرد: یکی دیگر از اتفاقات برنامه «چوب خط» طراحی نشان «استقلال» است که به شخصیت ها، نهاد‌هایی که بیشترین ارزش را گذاشتند تعلق می گیرد و همچنین در بخش «استقلال» بیشترین تندیس به بخش مردمی تقدیم می شود و به نوعی از فعالانی که بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در این برنامه تجلیل می شود.

ناجی در ادامه به یکی دیگر از برنامه های این شبکه تحت عنوان «180 درجه» حدفاصل افکار و جریانهای متضاد را در فضایی گفتگومحور ایجاد می کند . به نوعی این برنامه تمرینی برای در کنار هم بودن و انتقادپذیری است.

وی پیرامون تغییراتی دیگر در شبکه تلویزیونی افق به برنامه هایی چون؛ «قرار» و «180 درجه» اشاره کرد و توضیح داد: برنامه«180 درجه» در سال جدید بنا به رویکرد شبکه افق قرار است در گفتگویی میان تضاد 180 درجه افکار‌ها و جریانها فضای گفتمان صحیح را ایجاد کند تا  تمرینی برای درکنار هم بودن و انتقاد پذیری باشد.

ناجی افزود: «قرار» در سال 95 با تغییرات متنوع و جدیدی از آغاز فصل تابستان در ساختار برنامه و طراحی جدید در دکور و برنامه از ابتدای خرداد ماه با میلاد حضرت ولی عصر(عج) به روی آنتن می رود.

مدیر گروه برنامه تلویزیونی شبکه افق درخصوص دیگر برنامه شبکه افق با عنوان «یک روز زندگی» اظهار داشت: «یک روز زندگی» به تهیه کنندگی محمد ساسان در این برنامه با محوریت کارآفرینی به صورت مسابقه مستند با ساختاری واقع نما استعداد‌های یک خانواده را با موضوع کارآفرینی و تولید ثروت، تهیه و تولید می کند.

ناجی در پایان درباره موضوعات این برنامه در شبکه افق بیان کرد: برنامه مستند مسابقه ی «یک روز زندگی» با الگو برداری از سبک زندگی ایرانی اسلامی برای تابستان سال 95 آماده می شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس