کد خبر 554773
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سالانه ۸۰۰۰ زوج در کرمان از یکدیگر طلاق می گیرند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا پریور در دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، افزود: متاسفانه سالانه به صورت تخمینی ۴۰۰۰ فرزند طلاق به آمار استان اضافه می‌شود که تبعات اجتماعی و روحی فراوانی در پی خواهد داشت.

وی، تعامل پلیس و آموزش و پرورش را راهگشا دانست و اظهار کرد: اگر تمام نهادهای اجتماعی و فرهنگی وظایف خود را انجام دهند آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد. چنانچه واقعیات اجتماعی را نپذیریم راه حلی نیز برای رفع شدن آنها بوجود نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: آمار ازدواج‌های سفید نگران کننده است و امروز بسیاری از ناهنجاری‌ها برای قشر وسیعی از جامعه عادی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان در مدارس از سوی پلیس را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود تبلیغات رسانه‌ای، برخی از نهادهای فرهنگی و اجتماعی هیچ فعالیت ملموسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام نمی‌دهند.

وی، موضوع اغلب سریال های ماهواره را خیانت، ذکر و بیان کرد: برخی از خانواده‌ها فرزندان خود را در چنین محیطی تربیت می‌کنند و در این شرایط نباید توقعی برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه داشته باشیم. البته آسیب های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی سنگین تر از برنامه‌های ماهواره‌ای است. باید با هم افزایی دستگاه‌ها به دنبال راهکاری مشترک برای مقابله با وضعیت موجود باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    به برکت پیروی کورکورانه ی جوانان از فرهنگ شوم و نکبت بار غربی ، این بلاها داره سر کشور میاد به برکت حضور زنان و دختران در جامعه در سطح گسترده که باعث این مصیبت ها شده اما هنوز مردم باور ندارند که این بلای خانمان سوز است که دشمن توانست اهدافش را از طریق زنان و دختران پیش ببرد دقیقا کانون خانواده را هدف قرار دادند و متاسفانه زنان و دختران به خوبی نقشه ی دشمن را خواسته و یا نا خواسته و یا از روی لجاجت به ثمر رساندند
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    به به هر روز بدتر از دیروز
  • yas ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    حالا این روشنفکر نماها ,جمع کنند؛حالا با ازدواج موقت مخالفت کنید....!اینهمه زن مطلقه,از شوهر دائمی طلاق گرفتند,ههههه,با باجگیری که نمیشه ازدواجو ادامه داد,با قوانین به ظاهر ,حمایت از زنان ,این جور مملکتو خراب کردند...!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    ازدواج سفید تو کرمان؟؟؟؟ یادمه تا سه چهار سال پیش، وقوع ازدواج سفید توسط نماینده مجلس فقط تو شهرایی مثل تهران و اصفهان و شیراز اعلام شده بود. الان تو شهر مذهبیتری مثل کرمان نه تنها اعلام میشه که آمارشم نگران کننده عنوان میشه. واقعا چرا؟ بشینید به جای تو سر و کله زدنای سیاسی و متهم کردن این و اون ببینید چرا اینطوری شده؟ خداشاهده با این وضع آدم حتی از خودشم برای ازواج کردن میترسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس