کد خبر 554489
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

فدراسیون فوتبال برزیل پاسخ نامه تهدید آمیز باشگاه بارسلونا را داد و تاکید کرد اصرار دارد نیمار هم در المپیک ریو به میدان برود و هم در رقابت های کوپا آمه‌ریکا.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال برزیل نوشت، تاکید کرد نیمار اگر در المپیک ریو به میدان برود، دیگر حق شرکت در کوپا آمه‌ریکا را ندارد.

فدراسیون فوتبال برزیل جواب نامه تهدید آمیز بارسلونا را داد و در بیانه ای اعلام کرد آنها می خواهند نیمار هم در رقابت های المپیک ریو به میدان برود و در رقابت های کوپا آمه‌ریکا نیز سلسائو را همراهی کند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال برزیل آمده است: نامه باشگاه بارسلونا را دریافت کردیم. خوسپ ماریا بارتومئو در این نامه تاکید کرده است نیمار اگر می خواهد در المپیک ریو به میدان برود، دیگر حق حضور در کوپا آمه ریکا را ندارد ولی ما در فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال آن هستیم که نیمار هم در المپیک به میدان برود و هم در کوپا آمه‌ریکا.

در ادامه این بیانیه آمده است: نباید فراموش کنیم خود نیمار هم به صراحت اعلام کرده است دوست دارد در هر دو رقابت به میدان برود و روی تلاش این بازیکن برای قانع کردن باشگاه حساب ویژه ای باز کردیم.

نیمار در فصل جاری بازی‌های درخشانی را برای بارسلونا به نمایش گذاشته است و بهترین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس