کد خبر 554400
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

هنرمندان و بازیگران در صفحات اینستاگرام خود نسبت به فوت ثریا حکمت واکنش نشان دادند و ابراز تاسف کردند.

به گزارش مشرق، آذر مهدی‌قلی‌خانی با نام هنری ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون صبح دیروز در بیمارستان طالقانی تهران دار فانی را وداع گفت. اهالی هنر و بازیگران سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود با پست های تاثر برانگیز به ابراز همدردی پرداختند.

الهام پاوه نژاد درصفحه اینستاگرام خود نوشت: بار ديگر مرگ مسافر ديگري با خود برد....ثريا حكمت در نهايت تلخي و تنهايي درگذشت... به دخترشون تسليت ميگم... روحشان قرين رحمت....كاش فراموش نكنيم مرگ چقدر نزديك است شايد.....

واکنش هنرمندان نسبت به فوت «ثریاحکمت»+عکس


پرویز پرستویی هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ثریا حکمت ،بازیگر سینما وتلویزیون ،بازیگر سریال مرد اول وفیلم سینمایی ای ایران ساخته استاد ناصر تقوایی وکلی فیلم سینمایی دیگر ،در گذشت روحش شاد.
متاسفانه بازیگر به این خوبی در فقر مطلق دار فانی را وداع گفت .ومتاسفانه سال ها از او بیخبر بودیم وبعد از مرگش بیادش افتادیم ............این وداع را به دختر بازمانده اش تسلیت میگویم .چه خوب است که در حیات هنرمندان بفکرشان باشیم نه در حال مرگ به سراغشان برویم .

واکنش هنرمندان نسبت به فوت «ثریاحکمت»+عکس


هومن برقنورد هم در صفحه اینستاگرامش نوشت: ثريا حكمت درگذشت مونا مجتهدی دختر این بازیگر فقید ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه دقایقی پیش از بیمارستان تماس گرفتند و اعلام کردند مادرم صبح امروز (جمعه، 20 فروردین) از دنیا رفته است.
ثریا حکمت با نام اصلی آذر مهدی قلی‌خانی متولد 1332 در خوی بود که پس از اخذ مدرک منشی‌گری از اوایل دهه 50 فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد که تا اواخر دهه 80 ادامه داشت.
از جمله فیلم های سینمایی که این هنرمند فقید در آنها نقش‌آفرینی کرده بود می‌توان به آثاری چون "نقطه ضعف"، "تصویر آخر"، "خواستگاری"، "شب شکن"، "سمندر"، "جدال در تاسوکی"، "بهار در پاییز"، "دو همسفر"، "حالا چه شود؟"، "روز دیدنی"، "نیش"، "تهاجم"، "ماه‌پیشونی"، "آواز قو"، "عروسی مهتاب" و فیلم به‌ یادماندنی "ای ایران" ناصر تقوایی اشاره کرد.
این بازیگر بیش از یک دهه بود که فعالیت بازیگری نداشت و در سال‌های اخیر با مشکلات معیشتی زیادی مواجه بود.حکمت که در اوایل سال جدید به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود ولی بامداد 16 فروردین‌ماه به دلیل تشنج و لخته شدن خون بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.
سال 93، ثریا حکمت که در آن مقطع بازتاب وسیعی داشت از شرایط زندگی‌اش گله کرد و پس از آن برخی‌ به او وعده‌ حمایت دادند.روحش شاد و يادش گرامى

ثریا حکمت

شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "اي ايران "اش را خوب به ياد دارم ...و زيباييِ بكرش را...و اندوه دلتنگي اش را...آرام بگيرد در آغوش ِ امنِ پروردگار ... *ثريا حكمت *،بازيگر سينما و تلويزيون،امروز ،درگذشت.

واکنش هنرمندان نسبت به فوت ثریا حکمت+تصاویر


الناز حبیبی هم با انتشار عکس زیر به ابراز همدردی پرداخت.

واکنش هنرمندان نسبت به فوت ثریا حکمت+تصاویر


بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت: خانم ثريا حكمت عزيز به ديار باقي شتافت،روحشون شاد و اميدوارم خداوند به دختر گل و باز ماندگان ايشون صبر بده، ايشون مهربان ،ساده ،هنرمند و مادر دليوري بودند كه سال ها بود با مشكلات زندگي و سلامتي دست در گريبان بودند...

واکنش هنرمندان نسبت به فوت «ثریاحکمت»+عکس

آرام جعفری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بانو ثريا حكمت،كه در دهه ٦٠ و ٧٠فيلمها وسريالهاى به ياد موندنى رو بازى كردن،در فراموشى كامل جامعه به ديار باقى شتافت.روحش شاد و يادشان گرامى باد.

واکنش هنرمندان نسبت به فوت «ثریاحکمت»+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    1 1
    هركس بايد نسبت به آخر عاقبت خوددرجواني فكري بكند اظهار تاسف بعد ازمگ فايده اي ندارد زماني كه مي كفتند ايشان بسيارتنگدست بودند وحتي درچادرزندگي مي كردند اين بازيگرها كجا بودند .
  • سعید88 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    فقط بلدیم بعدازمرگ اظهارتاسف کنیم
  • شاپور ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    حالم از این پیامهای اینستاگرامی بهم می خورد جالب است که همه از تنگ دستی و فقر و نداری اش مطلع و آگاه بودند و فقط منتظر بودند تا از دنیا برود و اظهار همدردی فقط در حد یک پیامک بنمایند واقعا این همه تهوع و عفونت از کجا سرچشمه می گیرد ؟
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    روزی باید به داد کسی برسیم که محتاجه ...بعد مرگ چه فایده...روحش شاد
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مرده پرستیم دیگه. اینم مثل همه کسانی ک میمیرند فقط ی چند روزی فاتحه و اشک و حسرت. دوباره ادامه زندگی. خود من تا وقتی ک عکسش رو ندیده بودم یادم نبود ک کی هست. ب هر حال خدایش بیامرزد. تا بوده همین بوده. در خیلی از موارد حتی در باره عزیزانمون.
  • پری مجرد 37ساله ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خدا رحمتش کنه
  • شیرین صفوی ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم که بعد مرگ به یاد هم می افتیم ، به دختر این هنرمند عزیز تسلیت میگم و از خداوند منان طلب صبر برای ایشان میکنم خدا مادرشان را رحمت کند
  • ناشناس ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    واکنش مرده پرستان نسبت به فوت «ثریاحکمت»+عکس
  • یونسی ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    2 0
    بدترین کاری که ما می کنیم این ابراز همدردی ها و حفظ ظاهر کردن هاست. شما همکاران و هم صنفی هائی که در زنده بودنش خودتونو پس می کشیدید تا اندکی به جیب تون لطمه وارد نشه ، اینو بدونین بدترین و تلخ ترین چیز برای یک انسان اینه که بعد مرگش دیگرانی از راه برسن و بخوان مثل مردارخواران از نعشش هم اینچنین رذیلانه سوءاستفاده کنن ، استفاده کنن که یه کمی حاشیه شهرت شونو افزایش بدن ، اونم چه کسانی ... کسانی که بیگانه نبودن که طرفو نشناسن ، غرییه نبودن آدرس شو نتونن پیدا کنن. اون موقع که بی خانمان شده بود و کنار پیاده رو زندگی می کرد شما کجا بودین خانم ها و آقایان همدرد ؟ خودتونو کجا قایم کرده بودین ؟ فقط تورو خدا نگین که نمیدونستید ، نگین که خبر نداشتید . هیچ به خودت گفتی پاشم برم خانه سینما یا انجمن صنفی یا مثلا صداسیما ، درخواست یاری بدم ؟ پیشنهاد گل ریزان بدم ؟ نظر چندتا آدم خیر یا هنردوست رو برای یاری جلب کنم ؟ واقعا این هنرپیشه های محترم (سوگوار و داغدیده) حال شون از خودشون بهم نمی خوره ؟؟؟ از هر دست که بدی از همون دست هم خواهی گرفت. این قانون نانوشته روزگاره ... درش یه سر سوزنم شکی نیست. اینو گفتم که اینجوری تمومش کنم : هنرپیشه ها و بازیگران عزیز امروز ، خانوم ها ، آقایون ، همیشه وقتی تو چهره هنرپیشه ها و بازیگران جدید نگاه می کنید یه کم تامل کنید و از خودتون بپرسید بعد از اینکه نوبت مرگ شما رسید ، گوشه بیمارستان یا خونه تون ، چشماتونو بستین ، کدومیک ازین هنرپیشه های جوون ، چه پیام تسلیت اشکباری رو ، با چه کلمات جانسوزی براتون منتشر میکنه ، بعدشم بی تفاوت و با تلخندی گوشه لب گوشی شو پرت می کنه یه کناری و .... بترسید از آنچه که در حق دیگران کردید بسرتون بیاد. نوشته شد توسط یونسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس