کد خبر 554132
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

سرمربی بارسلونا دیدار در زمین رئال سوسیداد را یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه تیمش عنوان کرد.

به گزارش مشرق، آس نوشت: بارسلونا شنبه شب در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می رود. او در نشست خبری پیش از بازی درباره حریف گفت: تنها به پنج بازی اخیر این تیم توجه نمی کنم. 9 سال از صعود سوسیداد به لالیگا می گذرد اما هنوز بارسا نتوانسته است در زمین آنها پیروز شود. باید آنها را آنالیز کرد. سوسیداد در زمین خود خیلی خوب عمل می کند. ورزشگاه خوبی دارند. بازی آسانی نخواهد بود. در شرایطی قرار داریم که باید قدرت خود را نشان دهیم. این دیدار یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه ما است.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: پیروزی در بازی فردا ما را به فتح لالیگا نزدیک نخواهد کرد. بازی های زیادی باقی مانده است و فاصله با تیم های پایین تر خیلی زیاد نیست. همیشه در راه رسیدن به قهرمانی سختی هایی وجود دارد و تا وقتی که روی کاغذ این قهرمانی تایید نشود همه چیز برابر است.

او در مورد تغییر در ترکیب تیم گفت: انتخاب های زیادی وجود دارد و ترجیح می دهم یک ساعت پیش از بازی ترکیب اصلی را مشخص کنم. تنها به بازی فردا فکر می کنم و بازی چهارشنبه با اتلتیکو مادرید تاثیری در ترکیب دیدار فردا نخواهد داشت. فتح لالیگا ارزش زیادی دارد. اکنون در ماه آوریل قرار داریم و بازی ها می توانند در بیشتر مواقع تعیین کننده باشند.

سرمربی اسپانیایی، لوییس سوارس را بازیکن باهوشی معرفی کرد و افزود: او می داند چطور به این باشگاه آمده است و همیشه زیر ذره بین قرار دارد. هر بازیکن با علاقه زیاد به نقش خود عمل می کند. با سوارس هر روز درباره موضوعات مختلف صحبت می کنم. او یک اروگوئه‌ای است و شخصیت و ویژگی های خاص خودش را دارد. رفتار خوبی دارد اما می دانیم که او را زیر ذره بین می گذارند. در مقابل، سوارس باید بی‌تفاوت به این موضوع به کار خود ادامه دهد و صادق باشد. از قوی بودن او خوشحال می شوم. هیچ بازیکنی همچون او در جهان وجود ندارد. سوارس بازیکن کلیدی است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس