کد خبر 553872
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

جنگنده‎های عراقی با حمله هوایی به مواضع داعش در مرکز شهر «هیت» استان الانبار، 9 نفر از عناصر این گروه تروریستی تکفیری را از پای درآوردند.

 به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی نظامی وزارت دفاع عراق اعلام کرد که جنگنده های عراق پس از شناسایی و رصد دقیق تعدادی از عناصر داعش در شهر هیت واقع در غرب الانبار، مواضع آنها را هدف قرار دادند.

خبرگزاری بغداد تایمز گزارش داد که در این حمله هوایی عناصر تروریستی داعش هدف حمله هوایی قرار گرفته که در پی آن 9 نفر کشته و زخمی شدند.

منابع خبری عراق همچنین گزارش دادند که نیروهای ویژه ضد تروریسم ارتش عراق وارد مرکز شهر هیت که تحت اشغال داعش قرار داشت، وارد شدند و با حمله به پایگاه های تروریست های داعش در این شهر استراتژیک، چندین قبضه سلاح و تجهیزات و سلاح های ممنوعه بین المللی آنها کشف شد .

شهر هیت واقع در استان الانبار برای ارتش این کشور یک شهر استراتژیک و هم محسوب می شود، زیرا بازپس گیری آن باعث خواهد شد که خطوط امدادی تروریست های داعش در استان الانبار و سوریه قطع شود.

کارشناسان نظامی می گویند که با تسلط ارتش عراق بر شهر هیت، زمینه برای ورود به دیگر مناطق شمال غرب الانبار و آزادسازی شهر فلوجه فراهم می‎شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس