کد خبر 553158
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که حضور پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع در مناطق عملیاتی و فعالیت در عرصه روایتگری از جمله امتیازهای این دوره است، افزود: در سال جاری تمامی راویان آجا به تعداد 70 تا 100 نفر در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا مشغول به روایتگری بودند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ علی اکبر بهشتی، نماینده تام الاختیار ارتش در قرارگاه مشترک راهیان نور با اشاره به این که در سال جاری تمامی راویان ارتش به تعداد 70 تا 100 نفر در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا مشغول به روایتگری بودند، افزود: راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران با برنامه خاص در مناطق جنوب غرب کشور مستقر شدند.

سرهنگ بهشتی با بیان این که حضور پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع در مناطق عملیاتی و فعالیت در عرصه روایتگری از جمله امتیازهای این دوره است، عنوان کرد: روایان ارتش جمهوری اسلامی ایران به سه گروه تقسیم می شوند.

مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: راویان ویژه، دسته نخست هستند که از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تشکیل شده و در یادمان‌های پربازدید هم‌چون شلمچه، دهلاویه و پایگاه شهید وحدتی دزفول از آنها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به این که، راویان استقرار یا ثابت دسته دوم راویان است که در یادمان‌ها ویژه زائران مشغول روایتگری هستند، خاطرنشان کرد: راویان سیار اتوبوسی بخش دیگر است که سعی شده غالبا از راویان جوان استفاده شود.

وی با تأکید بر تدوین برنامه جامع ویژه راویتگری در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سال‌های آینده، گفت: امسال در جشنواره رهاورد سرزمین‌های نور در مجتمع شهید باکری از هفت جلد کتب مرتبط با یادمان‌های آجا که به تألیف درآمده بود، رونمایی شد.

سرهنگ بهشتی با اشاره به این‌که بنا است ویژه راویان اعزامی به کاروان‌ها و مناطق عملیاتی جزوات و بسته‌های آموزشی تهیه شود تا در زمینه روایتگری با مشکل مواجه نشوند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده در سال آینده راویانی در استان خوزستان تربیت شوند تا در این حوزه با کمبود نیرو مواجه نشویم.

مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که 50 تا 100 نفر راوی جوان در آجا مشغول به فعالیت هستند، بیان داشت: نخستین گزیته برای روایتگری علاقه‌مندی است و بنا است در سال جاری نیروهای جوان جذب این عرصه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس